7 PERUBAHAN HIDUP 7 PESERTA NOW EVERYONE CAN KURUS

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Semoga u olls sentiasa sihat sejahtera dilindungi rahmat Allah. Aamiin.

Hari ini As nak story sikit tentang perkongsian dari peserta-peserta program Now Everyone Can Kurus. Selepas 2 minggu bersama NECK batch 14, peserta di minta memberikan sedikit perkongsian tentang perubahan hidup yang telah mereka alami.

Kali ni As dah pilih 7 peserta. Dulu mereka pun seperti anda dan juga As (masa bam-bam dulu la). Sukarnya nak berubah. Macam-macam alasan diberikan untuk mulakan langkah dan tindakan pertama.

Mereka dulu lah, penggemar teh tarik mamak wone. Mereka dulu lah, orang pantang nampak makanan sedap. Semua nak hentam masuk mulut tanpa was-was.

Mereka dulu lah, yang tak suka bersenam. Rasa macam letih je sepanjang masa. Di hati kecil mereka, "lebih baik ku landing kat depan tv ni sambil layan movie. Tak pun, tidur ternak lemak dengan bahagia."

Mereka dulu lah, terpaksa pakai baju dan seluar besar-besar, orang kampung panggil gedoboh. Sebab baju dan seluar hak yang kecik tu terpaksa dibungkus dan didermakan kat orang lain yang lebih muat.

Mereka dulu lah, yang suka sangat makan di luar sampai berhabis ratus RM setiap bulan. Mereka dulu lah, tak suka makan nasi sebab fikir nasi lah punca berat badan mereka naik bagai dipam-pam.

Tapi, kini.. tiada lagi mereka yang dulu. Semua mereka telah berubah selepas menyertai NECK. Semuanya kerana Diet NECK. Diet yang menyeronokkan dan enjoy.

Perkongsian para peserta
  
Peserta pertama

Peserta kedua

Peserta ketiga

Peserta keempat
 
Peserta kelima
 
Peserta keenam
 
Peserta ketujuh

U olls bila lagi?
Jangan tunggu lama-lama, tak kan nak biarkan lemak semakin bahagia beranak pinak plak di merata tubuh...

Ok. Jom! ramai-ramai hubungi kami di NECK sekarang!
Percaya sebelum berjaya. u olls mampu bertindak sekarang.

As Supermom 
019.718.7112
Team NECK 
Now Everyone Can Kurus.
Program Kurus Coaching Online No. 1 di Malaysia.

Comments