APA ITU PREMIUM BEAUTIFUL?

PREMIUM BEAUTIFUL? APA TU?

Mari saya ceritakan...

Ada yang kata ia sama macam bengkung atau korset lain... tapi pada saya tidak. Saya dah pakai bengkuk tali masa berpantang dulu, memang berhasil... tapi kena minta pertolongan orang lain untuk pakai, siap support lagi dengan korset jenama A, nak cepat kurus la 'kate ko'. Tapi lepas selesai pantang saya teruskan pakai korset jenama A tu lagi sampai umur anak saya 2 tahun, lepas tu bila penyakit 'M' dah datang, saya pun hanyut dengan panyakit tu...


Bila cerita bab MAKAN, saya memang pantang (PANTANG JUMPA MAKANAN), mesti nak rasa walaupun sikit, tapi kalau sedap, memang makan tak hingat...
Hasilnya, pastilah berat saya naik mendadak-dadak.... dari 50-52kg naik sampai 58-60kg dalam masa 2minggu. Gila tak risau, orang yang paling risau siapa lagi, my hubby la...


Dipaksanya pergi gym, hadoi baru setengah jam kayuh basikal, dah rasa macam nak pengsan...

 














Saya pun cara jalan penyelesaian lain, akhirnya pintu hati ku terbuka untuk memiliki PREMIUM BEAUTIFUL CORSET & sekali gus menjadi agen, hasil dari tunjuk ajar mentor (Maria & Shaliza). TQVM to both of you.

Ini perkongsian saya tentang pengalaman PBC ini...


  Premium Beautiful ni adalah sebagai PENGGANTI BAJU DALAM WANITA, iaitu Long Bra dan Long Girdle. Cuma ada tambahan Waist Nipper sahaja, yang hanya mengambil masa tak sampai seminit pun untuk dipakai.

Cuma perlu pakai corset ni minimum 8 jam setiap hari, so biasanya kita akan pakai setiap hari pada waktu bekerja. Jadi cuma perlu beli 1 set sahaja, boleh pakai setiap hari, dan yang paling penting, ada LIFETIME WARRANTY. Jika terkoyak atau cangkuk tercabut, boleh hantar repair for FREE.
Nak cuci pun sangat senang. Selepas balik kerja, bila nak mandi, buka dan rendamkan dalam air sabun selama setengah jam. Bilas, dan sidai bawah kipas angin sepanjang malam. Esok pagi dah kering dan boleh pakai macam biasa. As SIMPLE as that...

Bagi mereka yang ada masalah mudah naik berat badan, susah untuk maintain berat badan yang ideal, apa kata cuba pakai Premium Beautiful corset ni. Para suami, boleh hadiahkan untuk isteri anda yang ada masalah berat badan. Sayangilah isteri anda dan gembirakan hatinya ye :) 


Testimonial saya sendiri :

1) Berat badan terkawal
2) Makan ikut keperluan saja, bukan ikut nafsu
3) Rasa badan ringan & nampak dah kurus
4) Sakit belakang, Alhamdulillah dah hilang
5) Gastrik, Alhamdulillah dah hilang (dulu selalu gastrik @ perut masuk angin kalau tak bekpes & lewat lunch)
5) Migrain, Alhamdulillah dah hilang (kalau dulu tiap-tiap minggu migrain)

Saya sangat merasakan anda juga perlu mengalami keseronakan pengalaman ini, terutama anda yang bergelar WANITA...

Untuk keterangan lanjut, hubungi saya PAKAR ANDA di...

HP: 019-7187112
FB : Asnita Baharin
email : ita2112@yahoo.com

SAYA SANGAT BERSEDIA MEMBANTU ANDA WAHAI WANITA-WANITA KERANA DIRI MU BEGITU BERHARGA

Comments