10 SEBAB ANDA PERLU MEMILIH PAKEJ BERPANTANG TWB

Bila sebut pasal pakej berpantang, memang berlambak pakej berpantang yang ada di pasaran sekarang. Just google jek mesti boleh jumpa bersusun pakej-pakej berpantang di seluruh Malaysia.

Namun, dalam banyak-banyak pakej berpantang yang ada di pasaran, Kaq As suka nak cadangkan pakej berpantang menggunakan khidmat confinement lady (CL) dari TWB (The Walking Beauty).

"Kenapa yek perlu pilih pakej berpantang dan confinement lady dari TWB?"

Haa... ni yang Kaq As nak cerita ni.

10 SEBAB ANDA PERLU MEMILIH PAKEJ BERPANTANG TWB

1) Pakej berpantang TWB dijalankan oleh Confinement Lady TWB yang terlatih. 

CL TWB telah menjalani kursus berpantang di bawah tunjuk ajar Kak Heni Yuni atau lebih dikenali dengan Teratak Honey Mak Bidan Kampung yang berpengalaman hampir 11 tahun dalam bidang perkhidmatan berpantang ibu-ibu selepas bersalin.

2) Pakej berpantang TWB berada di seluruh Malaysia. Just Google jek "Pakej Berpantang TWB" mesti jumpa punya lah.

3) Pakej berpantang TWB datang bersama Set Bersalin, Berpantang dan Menyusu Shaklee yang sememang nya sangat-sangat terbaik untuk mengembalikan semula tahap kesihatan ibu selepas bersalin. 

Ibu-ibu yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee ni akan sentiasa sihat bertenaga semasa proses berpantang dengan pengeluaran susu yang meriah.

4) CL TWB akan menyediakan jadual pengambilan Set Bersalin, Berpantang dan Menyusu Shaklee dan memberikan jamu moden kepada ibu-ibu.

5) Rawatan-rawatan yang terkandung dalam pakej berpantang TWB adalah seperti berikut;

👸 Urutan selepas bersalin normal atau Caeser
👸 Bertungku ibu bersalin normal atau Ceaser
👸 Pemakaian bengkung
👸 Pemakaian param dan pilis
👸 Urutan bengkak susu
👸 Urutan sengkak yang selamat
👸 Mandian herba

5)  Terdapat juga spa untuk bayi lelaki atau perempuan dalam pakej berpantang TWB. Bayi anda akan dimandikan, diurut bagi melancarkan perjalanan darah dan dituam bagi melegakan perut kembung.

6) Minyak urutan yang digunakan dalam pakej berpantang TWB adalah yang dibuat sendiri oleh CL TWB. Minyak ini sangat-sangat best bila digunakan dan sangat-sangat wangi.

7) Teknik urutan selepas bersalin untuk ibu-ibu yang bersalin samada secara normal atau ceaser, adalah teknik yang mudah tapi powerful yang dapat memberi impak yang sangat-sangat melegakan ibu-ibu. Urutan ini akan membantu melancarkan perjalanan darah ibu-ibu. Juga dapat membantu meningkatkan penghasilan susu.

8) Param dan pilis yang digunakan dalam pakej berpantang TWB juga disediakan sendiri oleh CL TWB. Bahan-bahan yang digunakan untuk pembuatan param dan pilis adalah bahan-bahan yang selamat dan terbaik tanpa bahan kimia yang membahayakan ibu-ibu.

9) Aktiviti bertangas basah atau kering termasuk dalam pakej berpantang pada hari ke 44 iaitu hari penutup berpantang. Ibu-ibu juga akan dimanjakan dengan facial treatment secara percuma.

10) Harga pakej berpantang TWB yang sangat-sangat berpatutan dan mampu milik.

Haa... ini la sebab-sebabnya kenapa Kaq As rekomen anda untuk pilih pakej berpantang TWB. So anda boleh berpantang dengan gembira. 

Yang paling best mak atau ibu mertua anda boleh bermain dengan cucu dengan gembira tanpa perlu bersusah payah menjaga anda ketika berpantang sebab anda dah pilih Confinement Lady TWB yang akan memudahkan segala urusan berpantang anda.

Okay Kaq As dah bagitau apa yang bestnya jika anda pilih Pakej Berpantang TWB, so tinggal anda nak contact jek mana-mana CL TWB. 

Untuk area Pasir Gudang, Masai, Seri Alam dan kawasan-kawasan sewaktu dengannya boleh contact Aura Shanteq Spa di 019-7187112.


Asnita Baharin
Founder Aura Positif Zoner
Owner Aura Shanteq Spa
019-7187112
Shaklee Pasir Gudang & kawasan sewaktu dengan nya. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saya bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai beautician TWB dan ahli Shaklee yang sah.


# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Asnita Baharin | Shaklee ID : 929497 | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp) | ita2112@yahoo.com

Comments