Berita Gembira Hari Ini

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Saya ada berita Gembira.

Syukur Alhamdulillah, di pagi Jumaat yang mulia ini Allah memurahkan rezeki saya. Di ketika ramai orang hampir ‘kekeringan’ di pertengahan bulan ini, Allah bagi rezeki kepada saya. Inilah berkat bulan Ramadhan.

Bonus Shaklee dah masuk hari ni. Alhamdulillah, seronoknya :-). Walaupun saya baru 2 bulan saya berkecimpung dengan bisnes Shaklee ni, melihat kepada bonus yang diperolehi, secara otomatik senyuman gembira terukir di bibir.

Sekarang baru saya faham, senang buat bisnes online ni bila kita ada group dan mentor yang betul. Sebelum ni, saya asyik tengok orang lain buat bisnes dan dapat side income bulan-bulan. Tapi bila saya menceburi bidang ini, baru ‘tersedar’. Rupa-rupanya saya pun boleh.

Prestasi saya pada bulan pertama adalah 5%, bonus permulaan saya 2 angka, Alhamdulillah. Kali ini prestasi saya meningkat kepada 8%, so bonus saya menghampiri 3 angka, Alhamdulillah. Sememangnya USAHA TANGGA KEJAYAAN. Saya dah setkan prestasi saya untuk bulan Julai adalah 11%, Insyaallah.

Syukur Alhamdulillah, saya ada ‘team’ dan mentor yang betul betul support saya untuk menceburi bidang ini. Best sangat-sangat. Terima kasih kepada mentor-mentor saya yang banyak membantu saya semasa saya menjalankan perniagaan online ini. Banyak ilmu yang saya belajar dari mereka. Rasa macam ada jalan ‘short-cut’ untuk nak berjaya. Sekarang saya bersedia menjadi MENTOR kepada rakan kongsi saya yg lain.

Insya Allah, lepas ni nak guna duit bonus ni untuk berzakat & bersedekah dahulu bagi menyucikan jiwa. Then, nak kongsi cerita & manfaat dengan kawan-kawan yang ingin BERUBAH KEPADA HIDUP LUAR BIASA. Selebihnya, MODAL raya la... apa lagi.

Semoga selepas ini, saya akan berusaha lebih lagi. Baru sekarang saya nampak apa yang Allah maksudkan 9/10 daripada pintu rezeki datangnya daripada perniagaan. Saya nak contohi mentor saya Mariafirdaus yang sekarang bergelar Working-At-Home-Mum (WAHM), supaya saya ada lebih masa untuk keluarga tersayang.

Merekalah sumber inspirasi saya




Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA

# FREE CONSULTATION     # ADORABLE PRICE     #BUSINESS OPPORTUNITY WITH
Asnita Baharin
Shaklee ID : 929497
019-7187112 (Call, SMS, WhatsApp)

Comments

  1. wah... sgt best ini blog... ada byk info..
    Tahniah dpt bonus... seronok kan... hehehe

    jon jenjalan kat http://duniafaisza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Terima kasih nafie faisza. Blog sis jugak menarik, suatu permulaan yang baik. Jom kita gandakan usaha...

    ReplyDelete

Post a Comment