Dari biasa ke luar biasa, bagaimana?

Assalamualaikum.

Entri kali ini berkisarkan tentang bagaimana hendak berubah dari hidup biasa-biasa kepada hidup luar biasa?

Rutin harian saya mungkin sama seperti wanita bekerjaya yang lain, iaitu meguruskan anak untuk ke sekolah di pagi hari, suami hendak pergi bekerja, kemudian giliran saya bekerja dari 8.30 pagi hingga 6.30 petang, pabila petang pulang mengambil anak balik dari sekolah, memasak untuk makan malam, mengemas dan kadang-kadang menjahit di waktu malam.

Jika difikirkan, memang agak penat badan untuk melakukan semua ini, tapi mungkin ibu lain lebih penat dari saya kerana mempunyai anak lebih ramai dari saya. Sehinggalah suatu hari saya memberanikan diri untuk bertanya lebih lanjut tentang produk Shaklee dengan adik kawan saya semasa di sekolah menengah iaitu Kam Maria yang juga merupakan MENTOR saya sekarang. Walaupun beliau muda 2 tahun dari saya, tetapi tidak menjadi salah kita yang lebih berusia ini meminta tunjk ajar dari orang yang lebih muda, kerana menuntut ilmu tidak mengenal usia.

Selepas mengetahui kelebihan menjadi ahli Shaklee, saya pun mendaftar. Selain untuk mengamalkan nya sendiri bersama seisi keluarga untuk menjadi lebih sihat luar biasa, saya pun suba berjinak-jinak dengan perniagaan produk Shaklee secara online. Syukur Alhamdulillah, usaha saya membuahkan hasil. Bulan pertama menjalankannya, prestasi saya adalah 5% iaitu target minima, kemudian meningkat ke 8% pada bulan kedua. Saya akan terus berusaha untuk mempertingkatkan prestasi saya untuk lebih berkongsi & bermanfaatkan orang lain.

Di sini saya menjelaskan bagaimana & kelebihan menjadi ahli Shaklee.

Bagaimana untuk bermula?

Terdapat 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian dalam tempoh 1 BULAN sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM75) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan sehingga RM100+.

Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID Asnita Baharin 929497 sebagai SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah.

Apabila sudah mendaftar, gunakan produknya, kumpul points sehingga tahan tertentu dalam sebulan, anda layak untuk mendapat CASH BONUS. Memang seronok dengan Shaklee, makan sendiri saja pun dah boleh dapat bonus. Jadi bonus tu dah boleh cover balik cost produk yang anda makan setiap hari. Ia sangat menjimatkan.

MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Just nak share, yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak payah nak renew setiap tahun. Ia boleh digunakan seumur hidup.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian.

Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga mampu milik. Iaitu 20% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai target points tertentu setiap bulan seperti 5%, 8% dan seterusnya.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli iaitu 20% kurang dari harga pasaran.

2) Boleh dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri sekeluarga pun boleh dapat bonus juga.

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR seperti saya (promote diri kejap).

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

5) Anda yang berminat untuk mendaftar dengan saya sebagai SPONSOR, saya akan masukkan amda dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya. Untuk kita menjadi POSITIF, kita perlu berada dikalangan rakan-rakan yang POSITIF.

Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah. Ini kerana kami mahu semua rakan kami berjaya sama atau lebih dari mereka yang telah berjaya bergelar jutawan.

Oleh sebab itulah saya rasakan, memang senang mak buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni secara maya. Kini segalanya hanya dihujung jari kita. Cuma terpulang kepada kita bagaimana hendak menmanfaatkannya.


SELAMAT DATANGDi sini As ingin mengucapkan Selamat Datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru mendaftar di bawah SPONSOR Asnita Baharin dan sekali gus akan masuk ke dalam group MariaFirdaus (klik di sini untuk info tentang MENTOR saya). Jom lebih sihat dengan supplemen Shaklee!!



Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada HIDUP LUAR BIASA

# FREE CONSULTATION    # ADORABLE PRICE     # BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Asnita Baharin

Shaklee ID : 929497

019-7187112 (Call, SMS, WhatsApp)

Comments