Hadiah Dari Sahabat Untuk Sahabat


Assalamualaikum,
Kini kita berada di bulan September 2013. Sempena bulan kelahiran 3 putera saya. Saya ingin memberi anda semua HADIAH.

Tetapi, sebelum itu, mari berkenalan seketika dengan 3 putera Ashanneeta yang menjadi sumber INSPIRASI hidup kami, selain kedua ibu bapa serta mertua kami.
 
Mereka adalah :
 1) Alief Haiqal Bin Mohd Hanafi (10 tahun), panggilan Along, tarikh lahir 18 September 2003
2) Aidiel Haqimi Bin Mohd Hanafi (Angah), 8 tahun, dilahirkan pada 20 September 2005
3) Adam Hiqmal Bin Mohd Hanafi (6 tahun), mama panggil Adek, lahir pada 20 September 2007
Gambar mereka pada 2008 dan terkini 2013
 
Ok, berbalik kepada HADIAH yang saya beritahu tadi.
Saya nak bagi HADIAH kepada semua sahabat-sahabat saya. Hadiahnya ialah :
EBOOK “SORRY BOSS!!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA” SECARA PERCUMA.

APA ??? PERCUMA ??? BIAR BETUL??
YA. PERCUMA!!!

Sebuah EBOOK PERNIAGAAN yang  dikongsikan secara santai dalam bentuk penceritaan. Dipenuhi dengan kisah-kisah motivasi dan pengajaran. Ia menceritakan tentang kisah jatuh bangun seorang ‘engineer wanita’ yang terpaksa berhenti kerja selepas 6 bulan menjalankan bisnes secara sampingan. Kini beliau bergelar usahawanita muda.
Beliau yang kini telah berjaya mengubah kehidupannya dari hidup biasa-biasa kepada HIDUP LUAR BIASA. Kesudiannya berkongsi pengalaman dan tips perniagaan, serta panduan memilih jenis perniagaan yang sesuai untuk anda semua. Ia diberikan secara PERCUMA kerana penulis EBOOK ini mahu lebih ramai yang berjaya. BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT.
Di belakang beliau, ada seorang suami yang sentiasa menyokong dan memberi semangat kepadanya, semata mata untuk melihat cita cita isterinya untuk berhenti kerja dan menjadi Working At Home Mum (W.A.H.M) tercapai.
Bukan mudah untuk berjaya!!! Kejayaan usahawanita ini pasti menjadi inspirasi kepada lebih ramai orang lain untuk turut berjaya. Berjaya di dunia dan di akhirat.
Apa yang lebih menarik, Ebook ini ditulis berdasarkan perspektif Islam bagaimana untuk memulakankan sesuatu perniagaan. Saya pasti, Ebook ini pasti memberi inspirasi kepada anda untuk lebih berjaya satu hari nanti.

Ini mungkin soalan-soalan yang sering mengganggu fikiran anda sejak akhir-akhir ini... 
Anda Ingin Berniaga? Tetapi Tidak Tahu Caranya. Tak Tahu Nak Buat Bisnes Apa? Tiada Siapa Yang Mahu Membimbing Anda? JanganRisau.
Sekiranya anda mahu tahu cara mudah untuk berjaya dalam perniagaan, bacalah ebook ini. Mudah mudahan, akan ada seorang dua di kalangan pembaca ebook ini menjadi seorang jutawan suatu hari nanti. Dan semoga orang itu adalah ANDA!!!

Dapatkan EBOOK “SORRY BOS!!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA”secara PERCUMA!

Bacalah, hayatilah dan ambillah pengajaran daripada kisah ini. Saya pasti, ia akan membakar semangat anda untuk berjaya dalam kehidupan anda di dunia dan di akhirat.
Jika tidak keberatan, saya mohon anda SHARE POST ini agar lebih ramai yang akan mendapat manfaat daripadanya.


Bersama kita saling menbantu untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA

Saya doakan anda semua
KAYA dan BERJAYA. Amin
Pilihan di tangan anda...                          Anda sendiri yang harus tentukan...                                       EBOOK “SORRY BOSS!!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA”SECARA PERCUMA.

Wassalam

Comments

Post a Comment