Jangan Ragu-ragu... Shaklee Dijamin Halal!

Assalamualaikum,

Sebagai umat Islam, saya perlu mengambil berat tentang status HALAL atau HARAM sesuatu produk, lebih-lebih lagi produk yang akan kita makan.

Dengan rasa tanggungjawab, saya perlu menulis entri tentang status HALAL produk Shaklee ini, supaya pelanggan saya tidak perlu rasa ragu-ragu untuk mengunakan produk Shaklee.

Kalau di Malaysia, sijil Halal akan dikeluarkan oleh JAKIM. Namum begitu, Shaklee adalah produk luar negara dan ia perlu melalui prosedur dan syarat yang ketat untuk mendapatkan sijil Halal yang dikeluarkan oleh Islamic Service of America (ISA) .

ISA merupakan badan pengeluar sijil Halal di Amerika yang diiktiraf oleh JAKIM. Sila rujuk di sini untuk menyemak senarai badan pengeluar sijil Halal luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM

Hasil usaha gigih Shaklee, telah berjaya memenuhi syarat kelayakan pensijilan Halal. Di sini disertakan sijil Halal bagi produk-produk Shaklee yang berada di pasaran. Oleh itu, JANGAN RAGU-RAGU

Sijil Halal terkini 2013
 
 
Di sini disertakan juga email dari pihak ISA yang menjawab & mengesahkan tentang status Halal softgel yang digunakan pada produk seperti Lecithin, Omega Gaurd & Vitamin E.
Oleh itu, JANGAN RAGU-RAGU
 



credit to : mariafirdaus

Harap penjelasan ini dapat membantu penyelesaian kegusaran anda semua sebagai pengguna produk kesihatan Shaklee.

Terima kasih kerana sudi membaca.
Wassalam

Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA

# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE #GOOD MENTORING #GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Asnita Baharin | Shaklee ID : 929497 | 019-7187112 (Call, SMS) | ita2112@yahoo.com

Comments

  1. Alhamdulillah bertambah keyakinan...
    minta perkongsian artikal ni :)

    ReplyDelete

Post a Comment