Permata Hati Mama

Assalamualaikum,

Salam sejahtera pembaca yang budiman sekalian. Kini saya berceloteh lagi, setelah kian lama menyepi. Di sini, saya ingin berkongsi sesuatu dengan anda semua. Semoga ia bermanfaat untuk kita semua.

Seperti yang kita sedia maklum, minyak ikan mengandungi Omega 3 yang penting untuk kesihatan jantung kita... sebab itu banyak jenama minyak ikan terjual di pasaran. Pilihan saya seisi keluarga adalah OMEGA GUARD SHAKLEE.

Sebab mengapa saya pilih Omega guard Shaklee adalah kerana kandungan Omega 3 nya yang tinggi berbanding minyak ikan jenama lain.


 
Sebelum ini saya beri anak-anak saya makan Scott Emulsion. Perisa oren untuk Alief Haiqal & Aidiel Haqimi. Tetapi Adam Hiqmal lebih suka perisa asli (putih).
Setakat itu, kesihatan mereka baik-baik saja. Cuma Aidiel perlu makan extra dose sebab ada sinus.


  
 
Kalau bagi yang pastile lagi mereka suka, makan vitamin macam makan gula-gula. Sebotol tu 2 hari boleh habis...
Ish ish ish... anak oh anak...

Selepas saya join Shaklee sebagai Shaklee Independent Distributor (dengan no ahli 929497, cantik kan nombor ni...). Saya nekad nak beri mereka makan Omega Guard Shaklee supaya mereka lebih fokus terhadap pelajaran. Hasilnya mereka tidak mengantuk lagi dalam kelas & dapat menyiapkan kerja yang cikgu beri.


Inilah kebaikan Omega 3 selain untuk memelihara kesihatan jantung.


Inilah Pertama Hati Mama. Sekarang ni Alief Haiqal & Aidiel Haqimi bercuti rumah Paklong (abang saya) di Kuala Lumpur. Tinggal Adam Hiqmal teman Mama.

Saya tetap bekalkan mereka dengan suplemen untuk kesihatan kanak-kanak, iaitu Mealshake, Omega guard & Vitamin C chewable.
 
Setiap hari saya akan call mereka & bertanyakan samada mereka makan suplemen atau tidak. Syukur Alhamdulillah, mereka makan suplemen mengikut masa yang saya tetapkan. Itulah Superkids Supermom.

 
 
 
 
 
 
Sempena bulan Disember ini, Shaklee mempromosikan hot item yang diminati ramai, iaitu Omega Guard (minyak ikan terbaik).
Harga sebotol Omega Guard adalah RM 136. Belian sebanyak 6 botol berjumlah RM 816, anda akan menerima sebotol secara percuma. Sempena bulan kelahiran saya, harga istimewa ditawarkan kepada mereka yang menghubungi saya di talian berikut:
 
HP : 019-7187112
FB : Asnita Baharin
Instagram : @ashanneeta
 
Sekian, terima kasih.
Wassalam
Supermom
Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA

# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE #GOOD MENTORING
#GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 
 

Comments