INI SEMUA TAYAR BARU PUNYA PASAL!!!


Assalamualaikum,

Terima kasih pada yang sudi like gambar tayar Myvi saya ni.

Seperti yang dijanjikan saya saja suke suki nak share sikit… Maaf la yer terlambat sikit sharing nya... ada hal yang tak dapat dielakkan... (adoi terbagi alasan plak...)
 
 

Ini first time kami tukar tayar BARU untuk kereta kami… sebelum ni selalu beli tayar 2nd hand jek sebab just nak ganti tayar yang dah botak jek… (eh eh macam abang botak ku plak… hehehe)

Ini juga first time saya berjaya memandu sendiri untuk pergi ke KL & balik ke Pasir Gudang sendiri… (tapi masa pergi tu ada anak didik saya jadi co-driver gak…) (tarikh kejadian 24 - 25 May 2014)
Ini semua berlaku kerana saya PERCAYA SEBELUM BERJAYA!!!

 
Macam mana tu???
Saya pernah belajar tentang LUA & NLP pada 19 - 20 April 2014 yang lalu. Saya proktikkan saya dari apa yang dipelajari... ternyata perkara yang ingin kita lakukan akan jadi MUDAH lagi MEMUDAHKAN jika kita PERCAYA sebelum BERJAYA... bak kata omputeh "You just think that you already done what you want to do"
Rahsia besar adalah MINDA SEPARA SEDAR kita telah diprogramkan untuk perkara tersebut berlaku.
SENANG KE SENANG???
Hasilnya saya berjaya menghadiri Seminar OMG anjuran mentor saya dari EMPAYAR MFMS
 




Ha.. ini sebahagian daripada keluarga Empayar Maria Firdaus.
Cuba cari di mana Supermom
Sekian saja coretan saya kali ini.

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk membaca.

Wasalam.
SUPERMOM ASHANNEETA


Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA

# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE # GOOD MENTORING

# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 
| Shaklee ID : 929497 |
Asnita Baharin | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat) | ita2112@yahoo.com
Hanafee Hannbotaqbesi | 019-7982112  (Call, SMS, Whatsapp, Wechat)

Comments