PECAH RAHSIA AIR PENGASIH CINTA HATI

Assalamualaikum Warahmatullahhiwabarakatul & Salam Sejahtera para pembaca yang dihormati.
 
 
Saya doakan kalian sentiasa sihat di bawah lindungan rahmat Allah. Aamiin.
Saya terpanggil nak pecahkan satu rahsia hari ini… Boleh ke boleh???
 
 
Haaa… tengok tajuk macam gempak jek… apa lah agaknya rahsianya tu yek???
Saje jek Supermom nak buat suspen.
 
Setiap pasangan yang berumah tangga pasti inginkan bahagia kan… itu sudah pasti. Kalau tak nak bahagia, buat apa kahwin… iye dok… Memang dah lumrah alam.
 
Lelaki perlukan perempuan. Perempuan perlukan lelaki.
Maka, dah tentu-tentulah suami perlukan isteri & isteri perlukan suami.
Bukan setakat perlu saja, mesti bersertakan dengan BAHAGIA, AMAN, HARMONI.
 
Saya nak kongsi rahsia bagaimana nak buatkan suami anda sangat sangat sayang pada anda wahai si isteri…
 
Siapa nak tahu angkat tangan... Eh kalau angkat tangan pun bukannya saya boleh nampak... saja je gurau-gurau...
 
PECAH RAHSIA
 
Mungkin ada yang dah tahu, takpelah.. saya just nak kongsi rahsia saya jek…
Sekarang ini kan bulan puasa, so ramai orang yang nak claim penatlah, tak laratlah, tak bermayalah, itulah, ini lah, macam-macamlah asalan diorang bagi.
 
Berbeza dengan suami saya…
 
Minggu lepas, saya terbaca resepi Sirap Oren Booster Energy dari Master Zahirah. So saya pun teruja sangat nak cuba. Kebetulan 1 bahan rahsia pun baru sampai... iaitu Performance Drink
 
Saya pun bancuhlah AIR PENGASIH CINTA HATI (resepi pertama) untuk Superdad.
Bila berbuka puasa, itulah minuman pertama Superdad, sebab Superdad tak suka makan kurma untuk berbuka.
 
Hasilnya, tenaga Superdad agak luar biasa tau… Superdad tak letih bila balik dari solat terawih. Tahan lagi matanya nak layan TV. Dapat tidur 3 jam jek, bangun nak layan bola plak & bersahur.
 
Sekali lagi, saya bancuh AIR PENGASIH CINTA HATI (resepi kedua pulak) untuk Superdad. Kali ni untuk bersahur plak. So Superdad minum jek air yang saya buat…
 
Nak dijadikan cerita, pada keesokkan harinya, saya pergi kerja macam biasalah.
 
Then dapat whatsapp gambar dari Superdad tengah kemas-kemas rumah. Superdad punyalah rajin kemas dari atas ke bawah (sebab rumah kami 2 tingkat), dari kiri ke kanan, dari depan ke belakang, dari dalam ke luar.

Cadang lepas ni nak mop guna Shaklee Basic H2
Hanya orang tinggi jek boleh buat nih... Supermom OKT la plak...
Pakej siap mandikan Rio lagi...
 
Haaa... hamek ko, satu rumah kena overhaul... padahal Supermom dah kemas 30 Syaaban hari tu... Takpe la, itu kira kemas raya la tu...
 
Saya saja Tanya Superdad… “Tak penat ke berkemas nih?”
Superdad jawab “Tak rasa penat plak hari ni… Isteri kan dah bagi makan macam-macam suplemen”
Ish ish ish… isteri plak yang salah….
Eh saya salah ke??? Hehehe…
 
Saya bertanggungjawab nak berikan yang terbaik untuk Superdad & Superkids.
Then, saya dapat gambar bukti rumah kami dah siap kemas.
 
Saya rasa sangat bersyukur Alhamdulillah sebab ada Superdad. The Most Greater Award from Allah.

Ini gambar bukti rumah dah siap kemas...

Taadaa...

Nampak tak lantai kilat??? hehehe...

Dapur pun dah siap... dapat pakej juadah berbuka puasa lagi...

Juadah berbuka puasa done by Masterchef Superdad.
Ikan gelama goreng sambal

Signature dish Telur Goreng Masak Kicap kegemaran Superkids
 
Okay sekarang saya nak kongsi resepi nak buat AIR PENGASIH CINTA HATI
 
Resepi pertama : Sirap Oren Booster Energy
 
300ml Air bertapis dari SHAKLEE GET CLEAN FILTER WATER
1 sudu besar SHAKLEE PERFORMANCE DRINK
1 sudu kecil SHAKLEE VIVIX
2-3 ketul AIS (tak nak pun takpe)


Kalau nak lagi sedap boleh tambah biji selasih kembang secukup rasa.
Then, kocak laju-laju sampai sebati. Then tunggu azan magribh baru boleh minum.
Pinjam gambar Master Zahirah sebab tak sempat snap gambar sendiri,
buat time dah nak berbuka, so terus bagi minum jek...

Resepi kedua : Sirap Oren Bandung Booster Energy
300ml Air bertapis dari SHAKLEE GET CLEAN FILTER WATER
3 sudu besar SUSU TEPUNG NESTLE OMEGA PLUS
1 sudu besar SHAKLEE PERFORMANCE DRINK
1 sudu kecil SHAKLEE VIVIX

2-3 ketul AIS (tak nak pun takpe)


Kalau nak lagi BOOSTER, boleh tambah ESP & Mealshake juga.
Then, kocak laju-laju sampai sebati. Then, tunggu azan magribh atau waktu

sahur untuk menikmatinya.
Ingat nak minum tu mulakan dengan BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM.

 
 
Sebelum penutup... Cer teka siapa lelaki paling hensem???



Sekian saja coretan saya. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa. Selamat mencuba.
Wasalam.
Supermom
 
Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA
 
# FREE CONSULTATION # ADDORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH
| Shaklee ID : 929497 |
Asnita Baharin | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat) | ita2112@yahoo.com
Hanafee Hannbotaqbesi | 019-7982112 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat)
 

Comments