SAYA DALAM PROSES UNTUK ...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
 
Saya doakan kalian sentiasa sihat dibawah lindungan rahmat Allah.
 
Syukur Alhamdulillah, saya masih diberi nikmat oleh Allah untuk teruskan perjuangan sebagai muslimah di bumi Allah ini.
 
Rasa bersyukur sangat kerana masih mampu senyum untuk seisi alam terutamanya suami, anak-anak, ibu bapa, adik-beradik, jiran-jiran, kawan-kawan, teman seperjuangan, orang sekeliling & juga musuh.
 
 
 
Sememangnya, Allah menguji kita dalam pelbagai bentuk. Pastinya setiap ujian adalah SESUAI dengan kemampuan hamba Nya, kerana Allah Maha Mengetahui segala-galanya.
 
Saya rasa akan bersyukur kerana saya dikelilingi oleh orang-orang yang sentiasa memberi saya semangat.
 
Mereka adalah suami saya Superdad, anak-anak saya Superkids, ibu saya, semangat arwah bapa saya, keluarga mertua, adik-beradik, ipar duai, saudara-mara, teman seperjuangan dalam Empayar Maria Firdaus & semua kawan-kawan.
 

 
Terima kasih saya yang tak terhingga untuk mereka.
 
Kelebihan bersama PENCETUS SEMANGAT ini adalah...
Setiap hari melayari status positif dari mereka, rasa cas-cas positif saya sentiasa aktif untuk beraksi.
Maka itulah sebab saya sentiasa cakap
"SAYA SUPERMOM POSITIVE MINDED & SUPERMOM ADA AURA POSITIF"
 
Mana datangnya semua ini???
Saya diajar untuk FIKIR, RASA, CAKAP, BUAT semua perkara POSITIF sebab itu semua adalah DOA.
 
Saya doakan kalian juga boleh sentiasa maintain POSITIF.
Kalau ada yang nak aura positif sikit ke banyak ke... boleh roger-roger saya, Insyaallah saya pasti boleh bagi aura positif saya untuk anda.
 
 
Sebab apa saya boleh bagi???
Sebab aura positif saya pun pinjaman dari Allah, maka saya pasti boleh kongsikan bersama kalian.
 
Saya akan rasa BAHAGIA, jika saya dapat memBAHAGIAkan orang lain.
 
Sedikit nukilan untuk dikongsikan dengan kalian semua.
Ini copy paste dari group Usrah yang saya sertai, semoga bermanfaat. Insyaallah.
 
 
 
Beautiful advices from Prof Dr Muhaya
 
Stay away from anger
It hurts only YOU and nobody else
If u are right, then there is no need to get angry
and if u are wrong then u don't have any right to get angry
 
Patience with family is love
Patience with others is respect
Patience with self is confidence and
Patience with GOD is faith
 
Never think hard about the past, it brings tears
Don't think more about the future, it brings fear
Live this moment with a smile, it brings cheer
 
Every test in our life makes us bitter or better
Every problem comes to make us or break us
 
The choice is ours whether we become victims or victorious
Search for a beautiful heart and not a beautiful face
Beautiful things are not always good but good things are always beautiful
 
Do u know why God created gaps between fingers?
So that who is special to u
comes and fills those gaps by holding your hand forever
 
Never forget this advice....
Happiness keeps Us sweet
Trials keep Us strong
Success keeps Us Glowing
 
BUT ONLY ALLAH KEEPS US GOING......
 
Sekian sahaja coretan dari saya.
 
Dikala meniti 10 malam terakhir Ramadhan. Kalian boleh cuba cadangan ini...
 
Cadangan : Mulai malam ini kita bersedekahlah semampu kita.
Cara bersedekah paling senang?
1) Kita setkan no Aman Palestin kat contact kita 39111.
2) Setiap malam (start maghrib - sebelum subuh) jika kita nak derma rm5, kita hantar secara SMS, taip Palestin 5
3) Lepas tu Bukti Penerimaan akan dihantar pada kita.
 
 
P/S : Pastikan top up dulu sebelum sms derma tu ye
 
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda untuk membaca.
Wasalam.
SUPERMOM ASHANNEETA
 
Saya bersedia membantu anda untuk berubah kepada
HIDUP LUAR BIASA
# FREE CONSULTATION # ADDORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH
| Shaklee ID : 929497 |
Asnita Baharin | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat) | ita2112@yahoo.com
Hanafee Hannbotaqbesi | 019-7982112 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat)

Comments