YAAHOO!!! VITALEA UNTUK SUPERKIDS KINI DIPERBAHARUI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera para pembaca sekalian.
Semoga anda beroleh segala kebaikan di dunia dan di akhirat. Semoga anda kaya dan berjaya.

Kehadiran tahun baru 2015 sememangnya membawa beribu-ribu lemon kebaikan untuk kita semua. Anda tentu sama seperti saya yang tidak menyangka kemunculan Multivitamin Vitalea untuk kanak-kanak pada awal tahun ini.

Sepanjang As menjadi pengguna tegar produk Shaklee dan berkecimpung di dalam bisnes Shaklee, As sendiri tidak pernah membeli Vitalea untuk kanak-kanak ini.

As cuma pernah tengok jek gambar Vitalea kanak-kanak ini dan mengetahui tentang khasiatnya di internet. Dikhabarkan penjualannya dihentikan pada awal tahun 2013 kerana pihak Shaklee ingin melakukan penyelidikan seterusnya.


VITALEA FOR CHILDREN KINI KEMBALI


Inilah rupanya VITALEA FOR CHILDREN iaitu multivitamin dan multimineral untuk kanak-kanak.

Kini ia tampil dengan formula yang diperbaharui. Sebotol mengandungi 60 biji dengan harga mampu milik. Cukup untuk keperluan si manja anda selama sebulan.


APA ADA DALAM VITALEA???


Haaa... tengok gambar si manja aktif dan pintar ni. Anda tentu mahukan si manja anda juga mendapat khasiat 18 vitamin dan mineral penting untuk tumbesaran mereka.

Yang penting ianya Semulajadi, Selamat dan Berkesan. Perkongsian tentang ciri-ciri vitamin Shaklee ada di sini


FORMULA YANG DIPERBAHARUI


2 tahun Shaklee perlukan untuk mereformulasi dan menjalankan ujian klinikal terhadap VITALEA  FOR CHILDREN ini. Untuk hasil dan kesan yang optimum, anda harus berikan 2 biji VITALEA setiap hari kepada si manja anda.

Saya pun tidak mahu ketinggalan untuk memberikan VITALEA ini kepada Superkids saya. Ini merupakan pelengkap Set Superkids Genius (Set Kanak-kanak Pintar).


 

SANGGUHKAH SI MANJA ANDA???


Cuba bayangkan yang si manja anda perlu makan semua yang di atas bagi mendapatkan khasiat yang secukupnya. Huhuhu... jangan kata si manja, anda sendiri pun belum tentu sanggup.

As yang on diet ni pun mau mengah juga nak kunyah semua sayuran ni semata-mata untuk mendapatkan khasiat yang diperlukan. Fikir 100 kali akaq kalau macam nih...

Sebab itulah Shaklee patenkan segala khasiat yang diperlukan dalam bentuk yang mudah diambil oleh si manja anda, cuma kunyah dan telan saja.


APAKAH PERBEZAAN MULTIVITAMIN SHAKLEE???


Mengandungi 18 vitamin dan mineral penting yang diperlukan untuk tumbesaran tubuh dan perkembangan otak si manja anda. Menyediakan keperluan yang lengkap berbanding multivitamin jenama-jenama lain yang berada di pasaran. So kita tak perlu ragu-ragu lagi untuk memilih yang terbaik untuk anak-anak kita.

Si manja anda perlu dapatkan yang terbaik kerana merekalah penyambung legasi anda di masa akan datang. Jangan berkira unuk beri yang terbaik.


KENAPA SI MANJA PERLUKAN VITALEA FOR CHILDREN INI???


VITALEA ini membekalkan vitamin dan mineral dengan fungsinya yang tersendiri bagi memberikan khasiat untuk si manja membesar dengan sihat, kuat dan pintar.

Apabila si manja kita sihat, maka kuranglah masalah anak selesema, batuk dan demam. Insyaallah, segalnya dengan izin Allah.

Sememangnya memastikan kesihatan si manja sentiasa dalam keadaan baik adalah tugas kita sebagai ibu bapa yang bertanggungjawab. Oleh itu, tanggungjawab menjaga amanah Allah ini perlu dipikul sebaik mungkin. Ini kerana, saham akhirat ibu bapa adalah memiliki doa anak yang soleh.

Bila si manja sihat, maka mudahlah kita ibu bapa untuk mendidik dan mengasuh mereka. Insyaallah.


GEGAR VITALEA


Tu dia dah mai... Datang di pembukaan tahun baru. Datang juga bersama promo beli 3 percuma 1. Pergh!!! jimat giler kentang. Masa ni lah anda boleh mencuba multivitamin ini untuk si manja.

Alang-alang membeli rembat terus 1 set dengan harga RM333, dah dapat 4 botol, jimat RM111. Keperluan si manja setiap hari cuma RM1.85 (untuk hidangan 2 biji sehari). MURAH SANGAT dibandingkan dengan nilai kesihatan mereka. 

Akhir kata dari Supermom, Usah Kedekut Untuk Sihat kerana Sakit Itu Lebih Mahal.


Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.

Wassalam
 #auracantik #aurapositif #positifminded
 As bersedia membantu anda untuk berubah kepada HIDUP LUAR BIASA 
# FREE CONSULTATION # ADDORABLE PRICE # GOOD MENTORING 
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH

http://www.ebookniaga.com/sorryboss/akak-as

Jika anda rasa entri ini bermanfaat untuk orang lain di luar sana.
Anda dipersilakan untuk LIKE & SHARE entri ini.
Tahniah kerana anda telah berjaya memberi manfaat kepada orang lain.
Semoga Allah merahmati urusan anda.

Comments