VITAMIN C PERCUMA UNTUK PELANGGAN SETIA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semoga hari anda sentiasa ceria, bahagia, harmoni dan awesome.
As doakan semoga anda sentiasa sihat dilindungi rahmat Allah.

Hari ini hari baik As.

So As nak meraikan semua pelanggan setia As hari ini dengan menawarkan PROMOSI HEBAT yang julung-julung kali As ada kan.

Tawarannya adalah >>> seperti poster di bawah ini.


Haa, dah tau kan apa tawarannya...

Sekarang As nak story kat u olls kenapa As pilih 4 item ni untuk u olls.

Boleh ke boleh...

Jom kita recap balik fungsinya satu per satu.


VITALEA SHAKLEE

Adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia tau, iaitu pada tahun 1915... haa kalau pandai matematik u olls boleh kira sendiri. La ni umuq vitalea ni dah seratuih taun tau habaq mai kat hangpa semua... kita slank kedah sikit ari ni boleh boleh...

Menurul asal usulnya, dia dikenali sebagai "VITALIZE-MINERAL". Hasil perahan otak si genius Dr. Forrest C. Shaklee, maka terhasillah perkataan "VITAMIN" yang digunakaan sehingga kini, hebat ke hebat...

90 tahun dahulu Vitalize-Mineral ini dalam bentuk cecair. Peningkatan teknologi membuatkan ia ke bentuk tablet yang dikenali sebagai VITALEA.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap dan 12 vitamin dan 7 mineral yang diekstrak daripada sayuran dan buahan sepertimana yang disarankan oleh RDA.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan vitalea selama setahun, mampu mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Haa sebab itulah As nak ajak u olls semua amalkan vitalea ni. 

Alhamdulillah As dah amalkan sejak tahun 2013 lagi. Hasilnya badan cergas dan minda cergas tau, maklumlah badan dan otak kita ni kan nak pakai lama...

Jom kita tengok plak manfaat vitalea ni.




Sekarang kita study plak apa ESP atau mana penuhnya Energizing Soy Protein.

ESP merupakan serbuk protein soya NON-GMO (non-Genetically Modified Organism) terbaik yang pernah dihasilkan di dunia. Setiap hidangan mengandungi 14 gram protein, 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

Satu hidangan ESP juga bersamaan dengan ...



U olls mesti teruja punya dengan manfaat ESP seperti berikut...





Item ketiga yang memang best adalah Omega Guard. Mengandungi omega 3 yang merupakan asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

Pengambilan 3 biji sehari mampu memberikan bekalan 540mg EPA dan 360mg DHA untuk keperluan seharian seorang individu yang sihat.

U olls pasti menyesal jika terlewat menelan omega guard ini seperti menolak pinangan putera atau puteri raja, haa gitew kan penangan manfaatnya.




Ha yang paling BEST adalah free gift yang u olls akan dapat adalah VITA-C yang telah direka dengan "sains pembebasan berterusan secara semulajadi" iaitu Sustained Release.

Setiap 1 biji Vita-C bersamaan 7.5 biji buah oren termasuk kulit dan setiap 1 jam pembebasan 1.5 biji vitamin C kepada tubuh manusia mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Memang terbaik dari ladang lah...

Bagi As yang memang susah nak makan buah oren, maka As telan je lah Vita-C ni 2 biji setiap kali lepas sarapan, makan lunch dan juga dinner untuk kesan optimum bagi diri As. 

As mahukan manfaat dan khasiat Vita-C ini juga dinikmati oleh u olls yang sentiasa terdedah dengan pencemaran alam sekitar tanpa kita sedari.


As harap segala maklumat yang diberikan mampu membantu anda dalam membuat pilihan untuk mengamalkan makanan tambahan demi kesihatan menyeluruh dan berpanjangan.

Dengan harga semurah RM375 sahaja anda akan mendapat kesihatan yang tidak ternilai untuk jangka masa panjang sepanjang hayat yang Allah kurniakan.

As sekali lagi dengan baik hati menawarkan Vita-C secara percuma dan juga kos penghantaran yang ditanggung percuma. Tawaran ini sah sehingga jam 12 malam ini sahaja.

Nombor untuk u olls hubungi adalah 019-7187112 dan boleh bercakap, berwhatsapp dan bertelegram dengan As.

Semoga kita bersua kembali.
Wassalam dan Salam hormat dari,
Sememangnya entri ini bermanfaat untuk orang lain di luar sana.
Anda dipersilakan untuk LIKE & SHARE entri ini.
Tahniah kerana anda telah berjaya memberi manfaat kepada orang lain.
Semoga Allah merahmati & mempermudahkan urusan anda.
Anggaplah ini SAHAM KUBUR untuk anda. Wallahualam.


Comments