NAH!!! RASAKANLAH AKIBAT MAKAN KOLAGEN 4000MG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari As excited sangat nak share sesuatu dengan u olls.

Ini antara koleksi testimoni pengguna Shaklee Kolagen Powder.

Macam best kan... Meh kita belajar tentang produk yang telah membantu wanita-wanita tadi mendapat kulit yang semakin sihat & cantik menawan. Hehehe ni yang best ni belajar sesuatu yang baru.

APAKAH ITU KOLAGEN?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Malah, ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. (S1) Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Sumber S1 di sini.
TAHUKAH ANDA

Kolagen membentuk 90% protein matriks tulang-tulang (S2) dan dua pertiga dewasa tulang rawan artikular (S3). Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang anda dan sesendi (S4) di mana tulang-tulang menjadi lemah dan sendi-sendi menjadi kaku. Nauzubillah, takutkan kalau dibiarkan begitu saja.

Sumber S2, S3 & S4 di sini

SHAKLEE KOLAGEN POWDER

Dengan tagline "Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan"

Shaklee Kolagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen.
 
Kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Meh kita tengok 7 bahan utamanya yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen
RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
 

Shaklee Kolagen Powder sangat mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

SEBAB DAN KESAN KEHILANGAN KOLAGEN

Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain, seperti:

• Kulit berkedut, kering dan melayut
• Kuku rapuh dan tidak kukuh
• Rambut halus dan gugur
 
Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit. 

Faedah-faedah makanan tambahan kolagen termasuk dapat menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.
Halangi tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan suplemen kolagen. Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.





As rasa sempena promo bulan Disember 2015 ni, u olls boleh cuba amalkan makan Shaklee Kolagen Powder ni, dan anda rasakan sendiri hasilnya. Kemudian u olls suka suki la share testimoni dengan As. Kan best macam tu.

Sekian celoteh As hari ini, semoga kita bersua kembali.

Wassalam,
Sememangnya entri ini bermanfaat untuk orang lain di luar sana.
Anda dipersilakan untuk LIKE & SHARE entri ini.
Tahniah kerana anda telah berjaya memberi manfaat kepada orang lain.
Semoga Allah merahmati & mempermudahkan urusan anda.
Anggaplah ini SAHAM KUBUR untuk anda. Wallahualam.
 

Comments