LECITHIN SHAKLEE BANTU SURUT BENGKAK SUSU-TESTIMONI

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

As doakan moga u olls sentiasa sihat sejahtera dilindungi rahmat Allah.



Hari ni As nak kongsi testimoni seorang pengguna tegar produk Shaklee. Dengan niat mahu memberikan penyusuan lengkap kepada si manja nya sehingga usia 2 tahun, maka Nana memilih produk Shaklee untuk menjadi suplemen pelengkap nutrisi harian beliau.

Dengan kesibukan harian beliau sebagai seorang Master Coordinator Shaklee (sama seperti upline As iaitu Master Kam Maria) beliau yang berkerja dari rumah tetap mempunyai tanggungjawab yang harus dilaksanakan.

Asbab mengamalkan suplemen Shaklee untuk sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera, namun Allah tetap memberi ujian untuk insan yang terpilih sebagai tanda kasih sayang Nya. Maka Nana diserang bengkak susu. Namun Nana tidak pernah putus asa tetap usaha ikhtiar dengan produk Shaklee, maka lecithin dipilih untuk mengurangkan bengkak susu nya.

Mari kita tengok pengalaman Nana menyelesaikan masalah bengkak susu nya dengan mengamalkan lecithin dalam skrin shot testimoni di bawah.






Syukur Alhamdulillah. Tentu seronok bila masalah & kesakitan selesai pabila usahanya membuahkan hasil. As dapat rasakan kesyukuran Nana walaupun As sudah lama tidak menyusukan baby.

Baiklah u olls, takkan nak biar Nana sorang jek yang seronok nikmati khasiat suplemen Shaklee? Mari kita recap manfaat lecithin ni.

1) Lecithin menyerap vitamin larut lemak (ADEK)
2) Lecithin memecahkan lemak dan kolesterol
3) Lecithin mencantikkan kulit dan otot
4) Lecithin memperbaiki alergi

Ketahui lebih banyak lagi manfaat lecithin di sini : LECITHIN SHAKLEE TERBAIK

Sekiranya u olls berhajat nak mencuba lecithin ni, sila hubungi As di 019.718.7112. COD di Taman Scientex, Pasir Gudang, Masai, Seri Alam, Johor Bahru dan kawasan-kawasan sewaktu dengannya.

Sekian saja perkongsiaan As kali ini. Semoga kita bersua kembali dengan lebih banyak lagi entri-entri menarik.

Wassalam,



Sememangnya entri ini bermanfaat untuk orang lain di luar sana.
Anda dipersilakan untuk LIKE & SHARE entri ini.
Tahniah kerana anda telah berjaya memberi manfaat kepada orang lain.
Semoga Allah merahmati & mempermudahkan urusan anda.
Anggaplah ini SAHAM KUBUR untuk anda. Wallahualam.

Comments