PROMOSI SHAKLEE OKTOBER 2016 YANG AWESOME

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera serta Salam 1 Malaysia.
Syukur Alhamdulillah kita bertemu lagi di bulan Oktober. As doakan u olls sentiasa sihat ceria dilindungi rahmat Allah. Anda Kaya Berjaya Bahagia.

Macam biasa, setiap kali masuk bulan baru Shaklee akan mengumumkan promosi produk terpilih untuk dijadikan bahan rebutan beramai-ramai oleh semua SID dan pengguna tegar produk jenama terbaik di dunia ini. 

Kenapa Shaklee nak buat begitu??? Ini kerana Shaklee sentiasa menghargai kesetiaan setiap pelanggannya dan sentiasa ingin memberikan yang luar biasa terbaik sebagai tanda terima kasih. Dengan cara ini lah pelanggan dan pengguna setia Shaklee akan terus setia, setia dan setia dengan Shaklee.

Okay, mari kita tengok promosi apa yang awesome sangat tu...

1 set (6 botol) berharga RM865, penjimatan sebanyak RM144. Set berkembar bernilai RM274 dengan RM15 dijimatkan.

4 botol vitalea for kids dengan harga RM353 dan jimat sehingga RM118, sememangnya berbaloi untuk kesihatan anak-anak soleh solehah u olls.

Apa lagi yang menarik pada bulan Oktober ini adalah hadiah percuma untuk bakal SID yang akan mendaftar sebagai ahli... Wow!!! apalah hadiah yang menarik tu agaknya...

 

Ini tertakluk kepada terma & syarat seperti berikut:
1) Promosi ini sah untuk 1 hingga 15 haribulan Oktober 2016 ini sahaja.
2) Promosi sesuai untuk Essential Set dan Immunity Set serta produk-produk lain kecuali item promosi Omega guard dan Vitalea for kids.
3) Keahlian berbayar RM65 dan belian dari RM400 hingga RM790 akan layak menerima sebotol Lecithin bernilai RM56 secara percuma.
4) Belian melebihi RM800 akan layak menerima sebotol SR Vita C berharga RM98 dan keahlian secara percuma.

Memang seronok kan, mendaftar sebagai ahli lepas tu dapat free gift lagi, memang baik sangat lah Shaklee ni... saya suka saya suka tau...

Selain daripada itu, ada lagi promosi awesome tau... ni kira TRAGEDI OKTOBER la, promosi melampau berganda-ganda gitew.

Rangkaian set produk untuk bulan imuniti yang juga menawarkan Shaklee Eco-Friendly Jute Bag yang cantik berwarna hijau ini untuk dijadikan koleksi u olls. Bakal SID yang buat belian dari set ini akan layak dapat free gift lecithin atau vita c.

Yang ni lagi satu buah tangan dari Shaklee iaitu... Shaker. Haa memang ramai pengguna Shaklee suka dengan shaker dari Shaklee sebab kualitinya bermutu tapi dijual dengan harga yang sangat mampu milik. Sesuai juga untuk koleksi peribadi u olls sebab ia memang cantik.

Siap bagi resepi sihat lagi tu, rugi betul siapa tak milikinya.

Wah, memang awesome kan promosi bergabung meletop yang Shaklee tawarkan pada bulan tragedi Oktober ini. Pasti u olls tak sabar nak sertai kami sebagai pengguna produk Shaklee yang SENTIASA SELAMAT, SENTIASA SEMULAJADI dan SENTIASA BERKESAN. 

As boleh dihubungi pada bila-bila masa untuk membantu u olls dapatkan manfaat dari kami. Jadikan salah seorang dari golongan yang bertuah kerana mengamalkan produk Shaklee sebagai makanan tambahan dan pelengkap isi rumah anda.

Bagi yang berdekatan, jangan malu jangan segan... As boleh jaga kawasan Pasir Gudang untuk bekalkan produk terbaik untuk u olls.

Sekian saja As berpropa promosi di sini, semoga As dapat membantu memudahkan urusan kesihatan u olls dengan izin Allah, inshaa Allah.

Wassalam,


Sememangnya entri ini bermanfaat untuk orang lain di luar sana.
Anda dipersilakan untuk LIKE & SHARE entri ini.
Tahniah kerana anda telah berjaya memberi manfaat kepada orang lain.
Semoga Allah merahmati & mempermudahkan urusan anda.
Anggaplah ini SAHAM KUBUR untuk anda. Wallahualam.


Comments