The Walking Beauty : APA KATA MEREKA SELEPAS SERTAI PROJEK TWB

Pakej TWB spa tanpa kedai dulu nya bermula dengan kos serendah RM750 sahaja, ni sekitar tahun 2015 masa ia mula-mula dilancarkan dalam bulan Julai.

As paksa diri drive dari Pasir Gudang bawa Superkids untuk ke Bangi sebab nak belajar ilmu spa ni. 

As sebenarnya belum berminat lagi nak ada spa ke apa ke, As just nak fokus pada bisnes Shaklee jek, tapi As ni seorang yang suka pada ilmu & perkara baru, so As decide untuk pergi juga belajar ilmu spa TWB ni.

Alhamdulillah lepas As join training spa ni, terus minda As terbuka luas tentang peluangan menjana pendapatan sampingan adalah terbuka luas. Ada banyak cabang sebenarnya.

As dari belum minat terus jadi teruja, ditambah dengan As sukakan kecantikkan maka As fikir minat tu boleh dipupuk. Maka As jalan terus jek dengan bisnes Shaklee & Spa Tanpa Kedai di bawah projek The Walking Beauty ni.

Ni gambar As masa penerimaan Sijil as Certified The Walking Beauty Beautician bersama Master Ainul selaku founder projek yang hebat ni.

Sekarang As dah ada ramai geng yang sama-sama join projek spa tanpa kedai ni. Mereka pun dah dapat banyak manfaat dari ilmu TWB ni. Jom kita baca Apa Kata Mereka Selepas Sertai Projek TWB ni.

Mudah dapat cash, lebih-lebih lagi bila pekerja kerajaan yang kadang ada jarak kiraan gaji yang jauh.

Cuti semester yang produktif. Bercuti ke Mesir melawat kakak tapi income masuk berkepuk-kepuk. Mujur ada ilmu spa The Walking Beauty.


Alhamdulillah. Sambutan menggalakkan. Berjaya dah dapat 4 angka dengan spa & modal dah pun dapat balik berserta keuntungan. Terima Kasih TWB.



TWB sangat esklusif! Di mana yuran kursusnya yang sangat murah tapi kita diajar dengan ilmu spa yang sangat mahal! Tak pernah menyesal dapat belajar ilmu cari duit hari-hari dengan bisnes mobile spa.



Walaupun hanya suri rumah, saya mampu mendapatkan oncome 4 angka tanpa meninggalkan anak & mengabaikan tanggungjawab di rumah. Dengan income ini juga dapat membantu suami menguruskan perbelanjaan rumah.



Tak pernah sangka & terfikir pun dapat pergi luar negara setiap tahun walaupun hanya seorang suri rumah dengan duit hasil spa sahaja! Satu sen pun tak minta duit suami. Bangga menjadi salah seorang beautician The Walking Beauty.



Siapa sangka cuti semester selalunya saya harap duit papa mama untuk beli topup & jalan-jalan. Tapi sekarang? Dengan ilmu spa saya tak perlu susahkan mereka lagi.



Banyak lagi bukti kaum hawa yang telah berjaya dengan ilmu spa dari The Walking Beauty.


Untuk pengetahuan u olls, pakej spa TWB ni dah banyak kali revise tau, setiap bulan ada saja perubahan untuk penambahbaikan pakej ni supaya para peserta akan dapat lebih dan lebih manfaat dari ilmu yang diberikan. Pastinya ia akan berbaloi dengan kos yang telah dibelanjakan.

Ini adalah senarai harga pakej spa TWB
👸 Bermula Julai 2015 : RM750
👸 Ogos - Oktober 2017 : RM899
👸 November 2017 : RM499 (Pakej BFF untuk 2 orang skali)
👸 Disember 2017 : RM999
👸 Kini Januari 2018 : RM1199

Lepas ni tau tak lagi, so u olls yang berminat segera lah bertindak. Serius cakap yuran spa TWB ni sangat murah jika dibandingkan dengan kursus-kursus spa kecantikan di luar sana yang sedang hangat diwar-warkan.

Lagi 1 tak perlu pun nak buat pinjaman bank bagai untuk join spa TWB ni. Modal Rm1199 sahaja, nanti bila dah training, on the point dah boleh buat income.

Katanya upah spa 1 customer rm100, buat servis untuk 12 customers, dah boleh balik modal dah.
1 minggu servis 3 ke 4 customer, so dalam sebulan dah cukup 12 customer, dah balik modal. 

Segala nya mudah jika u olls yakin dengan diri u olls yang u olls mampu lakukan nya untuk capai segala impian u olls yang belum direalisasikan, insyaAllah.

Untuk Pakej TWB Spa Januari 2018, ada 6 + 1 kursus tambahan.

💆 Facial & Face Massage Relaxing Treatment
💆 Body Scrub
💃 Sauna Herbs
💃 Aroma Milk Bath
💅 Foot & Hand Spa
👶 Baby & Kids Spa

💥 Bonus - How to setup & running Mobile Spa


Nak dapat apa yang mereka ni dapat?
Sebenarnya u olls boleh dapat lebih dengan ilmu The Walking Beauty Spa Tanpa Kedai.
 
Hubungi agen #TheWalkingBeauty anda sekarang.
AuraShanteq 0197187112 #BeautyWithBrain

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Saya bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah.

# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH




Asnita Baharin | Shaklee ID : 929497 | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp) | ita2112@yahoo.com

Comments