YOUTH SKINCARE REVOLUSI TERKINI DARI SHAKLEE


Akaq teruja sangat bila Shaklee nak lancarkan produk penjagaan kulit terbaru bagi menggantikan rangkaian skincare Nutriwhite & Enfuselle.

Rangkaian terkini dikenali sebagai YOUTH bakal membantu kita semua untuk HIDUP LEBIH MUDA dengan LEBIH LAMA apabila masalah penuaan dapat diatasi hingga ke tahan sel dalaman kita. Hasil kajian selama 8 tahun yang dijalankan oleh pihak Shaklee telah menghasilkan revolusi YOUTH Complex yang membantu kita kekal muda & jelita gitew.

Biasalah kan semua wanita sukakan diri mereka kelihatan muda di depan cermin & juga pabila dilihat oleh orang lain. Baru la wanita akan terus berkeyakinan apabila berurusan dengan sesiapa saja kan.

Untuk kekal muda sama seperti apa yang kita rasa, perlulah mulakan dari sekarang. Pada masa hadapan, kita tentu akan menghargainya.

Janji Shaklee kepada pengguna tegarnya adalah penjagaan kulit YOUTH™ bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan.

Kunci untuk memiliki kulit yang cantik, kelihatan muda jelita adalah dengan mempercepatkan pembaharuan sel kulit kepada kadar yang lebih cepat.

Kulit yang muda melakukannya dengan mudah. Ia akan memperbaharu pada kadar yang optimum dan menghasilkan semua kolagen dan elastin yang kita perlukan untuk kulit yang lembut, gebu serta berseri.

Tetapi dengan meningkatnya usia kita, keserian itu akan hilang. Pembaharuan sel kita akan menjadi perlahan dan kolagen dan elastin yang dihasilkan akan berkurangan.

Berbeza dari produk penjagaan kulit yang lain, teknologi canggih Shaklee bukan sahaja mampu menangani masalah penuaan di permukaan kulit, malah ia bertindak pada sel kulit juga.

Ini bermakna YOUTH tidak hanya menyediakan manfaat perlindungan dan pembaikan, YOUTH juga menyokong fungsi penting sel yang dapat memulihkan keremajaan dan seri wajah.

Perlukan bantuan konsultasi tentang suplemen untuk kesihatan, sila hubungi As sekarang di 0197187112  Sekian, terima kasih,

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saya bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah.

# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Asnita Baharin | Shaklee ID : 929497 | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp) | ita2112@yahoo.com

Comments