HADIAHKAN KESIHATAN UNTUK INSAN YANG TERSAYANG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Saja suka suki nak propa post akaq untuk masuk contest Hadiakan Kesihatan anjuran Shaklee.

Akaq sempat hantar 3 post saja, Alhamdulillah. Semoga ada rezeki menang cabutan bertuah.

Post pertama (klik untuk link ke post di FB)


Saya mahu menghadiahkan kesihatan kepada Emak saya, kerana darahnya yang mangalir di badan saya ini adalah kudrat peluhnya melahirkan, menyusukan, membesarkan, mendidik, mendewasakan dan menjadi penyumbang doa yang tiada hijab untuk saya teguh berdiri pada hari ini.

Tidak terbalas jasanya dengan wang ringgit. Saya mahukan EMAK SENTIASA SIHAT WALAFIAT.

Saya mohon Tuhan tolong jaga EMAK, sihatkan EMAK, panjangkan umur EMAK, bahagiakan EMAK sentiasa.


Post kedua (klik untuk link ke post di FB)


Saya mahu menghadiahkan kesihatan kepada Suami saya, kerana sejak mengenali beliau saya menjadi lebih sihat, lebih berkeyakinan, lebih bertanggungjawab, lebih berdaya maju, lebih sopan, lebih cantik dan anggun, lebih bahagia dan lebih bertuah.

Saya sediakan bekalan suplemen Shaklee yang mencukupi untuk pastikan SUAMI SENTIASA SIHAT WALAFIAT dengan izin Allah.


Post ketiga (klik untuk link ke post di FB)


Saya mahu menghadiahkan kesihatan kepada Superkids saya, kerana mereka lah penyambung legasi keluarga sihat kami.

Memastikan mereka sentiasa sihat supaya bakal menjadi pemimpin negara Malaysia yang hebat ini suatu masa nanti.

Mereka juga push factor saya dalam mencipta kejayaan dengan membantu orang lain hidup lebih sihat bersama suplemen Shaklee.

Doa saya semoga SUPERKIDS saya sentiasa berada dalam lindungan rahmat Allah.


Ni Akaq sertakan sekali info untuk contest ni.










Mudah-mudahan ada rezeki terpilih hadiah cabutan bertuah, aamiin.

Sekian, Wassalam.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Saya bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai beautician TWB dan ahli Shaklee yang sah.


# FREE CONSULTATION # ADORABLE PRICE # GOOD MENTORING
# GOOD MOTIVATION # BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Asnita Baharin | Shaklee ID : 929497 | 019-7187112 (Call, SMS, Whatsapp) | ita2112@yahoo.com 

Comments