6 SEBAB KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA

Shaklee adalah salah satu syarikat pengeluar dan pembekal produk kesihatan yang terkenal di seluruh dunia yang bertapak di Pleasanton, California. Kini cawangannya meluas sehingga ke Canada, China, Indonesia, Jepun, Taiwan dan Malaysia. Shaklee Malaysia memulakan operasinya pada Ogos 1995 di Subang Jaya, Selangor dan kini mempunyai lebih daripada satu juta komuniti Shaklee di seluruh negara.

Kira-kira 10 tahun yang lepas semasa Kak As mencari-cari solusi untuk masalah kesihatan yang dihadapi, Kak As mengetahui tentang Shaklee dari internet. Banyak penulisan blog menceritakan tentang kebaikan produk Shaklee berserta testimoni para penggunanya. Bermula dari situ, secara peribadinya Kak As memilih untuk mencuba produk Shaklee kerana ada 6 sebab kenapa Shaklee merupakan SUPPLEMENT TERBAIK dan menjadi pilihan Kak As.


6 SEBAB SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA

1) Dr. Forrest C. Shaklee adalah pencipta MULTIVITAMIN PERTAMA di dunia iaitu “Vitalized Mineral” yang kini dikenali sebagai VITA-LEA dan orang Malaysia sangat sukakan perkara-perkara yang pertama atau nombor satu ni. Seperti contoh penyanyi nombor satu Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza, kerana kami percaya yang pertama dan yang nombor satu itu adalah yang terbaik.
Penemuan multivitamin pertama di dunia


2) Shaklee telah wujud sejak seratus lebih tahun yang lalu dan kekal wujud sampai sekarang malah telah berinovasi dengan penghasilan lebih banyak produk yang menepati keperluan rakyat Malaysia. Dah tentu-tentu lah orang Malaysia merasakan Shaklee adalah pengeluar suplemen terbaik sebab keutuhan jenama dan produknya.
Suplemen Shaklee pertama di dunia


3) Shaklee komited dalam menghasilkan produknya dari bahan semulajadi yang asli. Di mana produk Shaklee bebas daripada lebih 1500 bahan kimia berbahaya. Shaklee meletakkan standard keselamatan yang tertinggi kepada produknya dengan menjalankan ujian kawalan kualiti sebanyak 100,000 setiap tahun dan juga tidak mengujinya ke atas haiwan.

4) Suplemen Shaklee terbukti secara saintifik dengan disokong oleh lebih daripada 100 paten dan lebih 135 kajian termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere. “Kedua-dua kajian ini telah membuktikan bahawa populasi Shaklee sangat sihat berbanding populasi umum”, menurut Dr. Elizabeth Blanckburn yang merupakan pemenang hadiah nobel dalam perubatan tahun 2009.

1)  5) Suplemen Shaklee juga terbukti berkesan apabila para atlet dari seluruh dunia telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa dalam pelbagai jenis perlawanan. Bukan setakat berkesan pada atlet saja, malah ianya berkesan kepada angkasawan NASA dan juga semua penggunanya di seluruh dunia. Antara set produk Shaklee yang menjadikan pilihan ramai adalah Set Kesihatan Shaklee dan SET KURUS SHAKLEE.



2)  6) Shaklee sangat berbesar hati dan berbangga kerana telah dipilih dan diundi oleh para penggunanya sebagai salah satu Trusted Brand Malaysia selama 2 tahun berturut-turut, iaitu 2021 dan 2022. Ini berdasarkan tinjauan tahunan yang dibuat oleh majalah Reader’s Digest Malaysia terhadap ramai pengguna yang berpuas hati kerana mendapat manfaat positif dari suplemen Shaklee.

Shaklee terima anugerah Trusted Brand di Malaysia

Dengan 6 perkara tersenarai di atas telah cukup untuk membuatkan Kak As percaya dan yakin bahawa, Shaklee Supplements dianggap sebagai salah satu produk kesihatan yang terbaik di Malaysia, dengan kualiti produk yang dijamin dan berkesan, serta pengiktirafan yang tinggi dari badan-badan kesihatan dunia

Dapatkan mana-mana PROMOSI BULAN MAC dengan menghubungi Kak As sementara stok masih ada. Mari dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan ikhtiar mengamalkan produk Shaklee.

Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 

Comments