9 PROMO SHAKLEE BULAN MAC YANG WAJIB ANDA REBUTKAN

Februari 2023 telah melabuhkan tirainya dengan ukiran sejarahnya yang tersendiri. Yang baik kita simpan buat kenangan, yang kurang enak kita jadikan teladan dan perbaiki untuk sesuatu yang lebih baik di masa akan datang.

Kini Mac 2023 tiba dengan bergaya, doakan yang baik-baik saja, insyaALLAH yang baik jugalah yang akan kita perolehi.

Tanpa melengahkan masa lagi, mari Kak As kongsikan 9 PROMO SHAKLEE BULAN MAC YANG WAJIB ANDA REBUTKAN.


Bila sebut pasal promo ni, pasti semua orang faham akan berlakunya penjimatan harga dengan mengekalkan faedah sediada. Juga terdapat tambahan yang akan menarik minat para pengguna tegar produk Shaklee khusus nya dan pengguna baru amnya.

Promo Shaklee bulan Mac pertama adalah SET PUASA SHAKLEE

Ada ESP, ada CINCH CHOCOLATE, ada PERFORMANCE DRINK perisa LEMON.
Semua ini berharga hanya RM325 sahaja, tapi kalau ahli Shaklee cuma bayar RM260 sahaja. Nak daftar jadi ahli Shaklee cuma perlu bayar RM35 sahaja. 

Harga Normal RM410, anda jimat RM150 dengan promo SET PUASA SHAKLEE

Promo Shaklee bulan Mac kedua pula PEK KEMBAR CINCH / CINCH TWIN PACK 

Beli mana-mana 2 CINCH SHAKE dengan harga RM200 (harga ahli), anda akan dapat Shaker percuma. (Harga Normal RM304, penjimatan sebanyak RM104 )

Promo Shaklee bulan Mac ketiga iaitu PEK BERKEMBAR LECITHIN / PEK BERKEMBAR ALFALFA / PEK BERKEMBAR DTX / PEK BERKEMBAR ZINC PLUS

Harga yang tertera adalah harga ahli, yang lebih jimat dari harga pasaran. Anda boleh hubungi Kak As untuk mendaftar dan buat belian dengan harga ahli bagi mendapatkan penjimatan yang lebih banyak.

Seterusnya promo Shaklee bulan Mac keempat, kelima dan keenam adalah 3 SET KESIHATAN HARIAN yang boleh anda pilih mengikut kesesuaian keperluan anda.

      

Berikut adalah promo Shaklee bulan Mac yang ketujuh iaitu SET HELLO NEW YOU atau lebih dikenali sebagai SET KURUS SHAKLEE

Memang menarik promo set ni sebab dapat setong Cinch Coklat percuma, shaker percuma, penghantaran percuma, juga keahlian percuma bagi yang baru mendaftar.
Set Kurus Hello New You = RM353 (Jimat RM182), Cinch Choc percuma (bernilai RM152)

Untuk promo bulan Mac kelapan, Shaklee menawarkan SET PENJAGAAN RAMBUT yang superb menjimatkan. Harga biasa RM175 (ahli), kini anda boleh jimat RM45 dengan pembelian promo ini.


Yang kesembilan promo Shaklee bulan Mac iaitu SET GET CLEAN RUMAH & DAPUR. 

Ini mak-mak pasti suka ni, sebab dah la jimat masa pembelian, jimat lagi masa penggunaan, ditambah pula dengan mudah dan selamat untuk digunakan seisi keluarga. 
Siap dapat percuma PEK MINI TRIO yang bernilai RM55 dengan pembelian mana-mana set kegemaran mak-mak ni.


Ayuh hubungi Kak As segera untuk dapatkan mana-mana set promo pilihan anda sementara stok masih ada. Dan juga  mari dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan ikhtiar pengamalkan produk Shaklee.
Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments