GOLONGAN B40 KINI MAMPU BELI VITAMIN RAHMAH

Pihak Shaklee menyambut baik usaha kerajaan dalam membantu golongan B40 supaya dapat meneruskan kelestarian kehidupan masing-masing dengan melancarkan PROMOSI VITAMIN RAHMAH yang sangat-sangat mampu milik.


Dalam pada kita sedang menjalani ibadah puasa, kita juga sibuk dengan urusan sesi persekolahan anak-anak yang baru masuk minggu ke-2 yang pastinya banyak wang diperlukan untuk mereka. Tidak lupa juga kita bakal menyambut hari raya Aidilfitri tidak lama lagi, tentunya lebih banyak wang yang perlu dibelanjakan untuk menyerikan suasana hari raya… tapi pastikan berhemat bila berbelanja ye.

Untuk itu promosi bulan April ini adalah khusus untuk golongan B40 yang ingin mencuba produk Shaklee. Tidak lupa juga pada golongan yang lebih berkemampuan, anda juga boleh rebut peluang membeli lebih banyak stok untuk keperluan seisi keluarga, kerana set promosi ini adalah antara produk SUPLEMEN TERBAIK dari Shaklee.

PROMOSI VITAMIN RAHMAH SHAKLEE YANG SUPER AWESOME

Harga pasaran sebotol Vitamin C RM115, harga pasaran sebotol ESP RM173. Namun kali ni Shaklee bagi hanya RM99 untuk 2 item ni. WOW. Memang ramai SID suka giler la dengan promos ini.

Tapi untuk yang baru mendaftar, anda akan dapat keahlian secara percuma weh (free membership). Shaklee siap bagi free postage pula jika buat pembelian untuk 2 set Vitamin Rahmah ni. SID yang nak renew keahlian pun akan dapat secara percuma dengan belian 2 set. 

Poster Promosi Vitamin Rahmah untuk pendaftara ahli baru dan pembaharuan ahli secara percuma

JOM KITA KIRA KEBIJAKSANAAN KALAU KITA AMBIL SET VITAMIN RAHMAH NI

 Set A (Harga pasaran : RM288)

Harga offer: RM99 + Pos RM10 + Free membership: RM35

Kita akan jimat: RM224

Wahh, dah RM224 jimat. Jom kira kalau kita ambil 2 set pulak Healthy Rahmah set ni.

 Set B (Harga pasaran : RM576)

Harga offer: RM188 + FREE Pos RM10 + FREE membership worth RM35

Kita dapat jimat: RM433

WOW ni lagi banyak boleh jimat! RM433 tau.

  Set C (Harga pasaran : RM1152)

Harga offer: RM376 + FREE Pos RM10 + FREE membership worth RM35

Kita jimat lebih: RM821

Jom dapatkan stok anda sekarang. Lagi banyak grab, lagi baaaanyak untungnya. Alahai melting betul laaa offer ni kan. So total kos untuk kita dapatkan kesihatan yang baik HANYA RM3.30 SEHARI je! Ni baru betul-betul RAHMAH!!!!!! 😀

KENAPA GOLONGAN B40 PERLUKAN VITAMIN RAHMAH SHAKLEE?

  1. Kerana Shaklee adalah sebuah syarikat pengeluar produk makanan tambahan kesihatan yang telah masih kukuh stabil dengan usianya lebih 65 tahun. Dan vitamin pertama di dunia adalah dihasilkan oleh Shaklee.
  2. Shaklee menghasilkan vitamin dari bahan-bahan semulajadi dan diformulasikan berasaskan sains untuk membantu memenuhi keperluan nutrisi tubuh kita yang mungkin kurang dari pemakanan seharian.
  3. Vitamin Rahmah Shaklee memiliki berbagai nutrisi penting seperti vitamin A, C, D, E, B6, B12, asid folat, kalsium, magnesium, dan lain-lain yang diperlukan untuk melengkapkan nutrisi harian kita.
  4. Membantu kekebalan sistem imuniti badan dengan kandungan vitamin C premium melalui sistem perlepasan beperingkat (sustained released)
  5. Menyokong kesihatan tulang dan gigi dengan kandungan kalsium dan magnesium yang sangat penting bagi orang dewasa yang memerlukan kalsium tambahan untuk mencegah osteoporosis.
  6. Menjaga kesihatan seluruh sel badan termasuk jantung dan otak dengan kandungan protein yang mencukupi untuk keperluan tubuh memperbaharui sel. Hasilnya juga akan terserlah di kulit kita. 
Manfaat ESP

Manfaat Vita - C Plus

Makanya inilah masa yang sangat-sangat sesuai untuk golongan B40 mendapatkan SET VITAMIN RAHMAH bagi memenuhi keperluan nutrisi tubuh selain dari mendapatkan khasiat dari makanan yang kaya nutrisi seperti sayuran hijau, buah-buahan, biji-bijian, kacang-kacangan, dan sumber protein lainnya.

Hubungi Kak As untuk dapatkan promosi Set Vitamin Rahmah Shaklee pada bulan April ini sementara stok masih ada. Mari kita ikhtiar dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan cuba mengamalkan produk Shaklee.

Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH  


Comments