SERONOKNYA PENGALAMAN MOBILE SPA DENGAN YOUTH SHAKLEE

Ada orang bertanya, best sangat ke facial dengan team beautician BOTG ni, sampai sana-sini ada saja permintaan facial dari customer tak kira la samada mobile spa ataupun home spa. Jawapan Kak As off course la best, sebab semua beautician BOTG telah dilatih cara untuk berikan servis spa yang terbaik untuk pelanggan. Rata-rata mereka tidak lokek untuk berkongsi betapa SERONOKNYA PENGALAMAN MOBILE SPA DENGAN YOUTH SHAKLEE BERSAMA BEAUTICIAN BOTG.



Di tambah dengan kelembutan jari hemari beautician BOTG membelai wajah pelanggan sehinggakan yang kusam menjadi segar, yang berbelak menjadi lebih bersih, yang sembab menjadi ceria, yang pedih berjerawat menjadi semakin mengecut, yang kering menjadi lembap gitew. Macam-macamlah kesan positif yang para pelanggan beautician BOTG dapat selepas berspa dengan mereka.

Mari kita tengok gambar testimoni SERONOKNYA PENGALAMAN MOBILE SPA DENGAN YOUTH SHAKLEE BERSAMA BEAUTICIAN BOTG

 







Ada orang tanya lagi, apa yang hebat sangat beautician BOTG ni sampai ramai pelanggan asyik nak repeat servis spa dengan mereka? Produk apa yang mereka gunakan? Bagus sangat ke produk tu? Haa nampak tak menderu-deru soalan netizen bertanyakan…

Haa dengan bangganya Kak As nak bagitau, semua beautician BOTG menggunakan produk yang DIJAMIN SENTIASA SEMULAJADI, SENTIASA SELAMAT dan SENTIASA BERKESAN. Inilah dia rangkaian produk Shaklee untuk keperluan penjagaan kulit. Ianya tidak asing lagi iaitu YOUTH SKINCARE BY SHAKLEE.

Untuk servis facial samada mobile spa ataupun home spa, wajah pelanggan akan dibersihkan dan dibelai dengan set asas Youth Shaklee. Oleh kerana ramuan yang digunakan untuk menghasilkan produk Youth ni adalah dari sumber alami, makanya kesan positif akan dapat dirasai oleh pelanggan secara serta merta walau selepas pertama kali servis facial dengan beautician BOTG.

Dan pastinya para pelanggan akan menikmati SERONOKNYA PENGALAMAN MOBILE SPA DENGAN YOUTH SHAKLEE. Mari kita tengok senarai produk yang digunakan dan bagaimana fungsinya.

 

Kita mulakan dengan LUMINIOUS OIL GEL CLEANSER

💦 Kandungan yang tidak mengandungi sabun

💦 Berfungsi 3 dalam 1; membersih, memperhalus dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya

💦 Gabungan vitamin Vital Repair+ Complex yang dipaten, polifenol dari Muscadine Grape ekstrak dan ekstrak Alga Hijau

  

Kedua adalah PERFECTING SKIN TONER

 ðŸ’¦ Membersihkan sel-sel kulit mati yang kusam

💦 Menghidratkan kulit

💦 Membekalkan nutrisi untuk kulit lebih cerah dan berseri

💦 Mengandungi campuran vitamin Vital Repair+ Complex yang dipaten, polifenol dari Muscadine Grape ekstrak dan ekstrak Alga Hijau yang meremajakan kulit

 

Langkah ketiga untuk waktu siang adalah AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50

 ðŸ’¦ Melindungi kulit dengan perlindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB

💦 Melembapkan kulit

💦 Menambahbaik penampilan kulit secara menyeluruh

💦 Kandungan hebat SPF 50, Vital Repair+ Complex dan Muscadine Grape ekstrak


Langkah ketiga untuk waktu malam pula adalah ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM - LIGHT

💦 Anti oksida yang menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa anda lena diulit mimpi

💦 Campuran botanikal khusus merangsang penghasilan kolagen dan elastin

💦 Membuatkan kulit kelihatan leboh muda, licin dan cerah berseri

💦 Adunan Vital Repair+ Complex, Muscadine Grape ekstrak

 


Ha itu baru empat je produk asas dalam rangkaian Youth Complex Skincare by Shaklee. Ada lagi untuk produk lain untuk penjagaan kulit lebih terperinci. Ianya memang sangat-sangat awesome bila kita dapat miliki 1 set untuk kegunaan harian.

Ye lah kan semua golongan wanita sukakan kecantikan, mesti lah nak jaga luar dan dalam. Lebih-lebih lagi dapat produk anti-aging yang selamat, semulajadi dan berkesan macam Youth Skincare by Shaklee.

Yang lebih awesome bagi yang join KELAS BISNES FACIAL TERKINI YANG TRENDING dengan pakej BOTG bernilai RM1999, anda akan tarik beg mobile spa yang telah dilengkapi dengan set asas Youth Skincare by Shaklee, peralatan asas spa dan modul/panduan menjalankan bisnes mobile spa. Disertakan dengan ilmu spa yang anda dilatih dalam masa sehari, anda terus boleh menjalankan servis facial wajah pelanggan anda serta merta. Dan pelanggan anda akan seronok bila dapat tahu anda adalah beautician BOTG dan anda menggunakan Youth Skincare by Shaklee ni. Best kan!!! 

Amacam, seronok tak baca kisah pengalaman seronoknya mobile spa dengan Youth Shaklee. Apa lagi, mari mulakan langkah untuk sertai kami dengan menghubungi Kak As boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya. 

Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#KursusSpaMurah #SpaShaklee #MobileSpa #MobileSpaMalaysia #KelasSpaOnline 

#NextLevelBlogging #BlogMegashaklee #ShakleeThrive2023 #SetRahmahShaklee2023 #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments