IMPIAN TERCAPAI MELALUI BISNES MOBILE SPA

Bercakap tentang impian, pasti ramai wanita di luar sana khususnya mempunyai macam-macam impian yang bermain difikiran sejak dari kecil. Ada yang dah tercapai, ada juga yang masih dikejar. Entri kali ni Kak As nak kongsikan kisah IMPIAN TERCAPAI MELALUI BISNES MOBILE SPA.


Assalamualaikum dan selamat sejahtera, apa khabar? Harap anda sentiasa bergembira dan berbahagia dengan apa saja perkara positif yang anda lakukan termasuk mengejar impian. 

Sebenarnya melalui Projek Mobile Spa atau Home Spa BOTG, kita boleh capai impian yang kita impikan dengan cara yang betul. Ya, memang BOTG berfokus tentang bagaimana buat duit melalui spa dan sekali gus membantu para wanita mencapai impian masing-masing.

Okay, Kak As ceritalah apa yang Kak As dah dapat selama ni dengan BOTG (dahulunya dikenali sebagai TWB)

  1. Pada penghujung tahun 2017, Kak As berjaya melangsaikan 5 daripada 7 hutang Kak As yang berjumlah sekitar RM56,000, menggunakan income daripada Projek Spa BOTG.
  2. Kak As juga layak membeli sebuah MPV dan membayar ansuran bulanan menggunakan income 6 penjuru dari BOTG.
  3. Kak As mula belajar menyimpan untuk masa depan. Kalau sebelum ni memang tak sempat lah nak simpan, duit gaji habis dok bayar hutang jek.
  4. Kak As dapat belikan hadiah suprise birthday untuk suami. Kali ni suruh dia pilih sendiri nak hadiah apa. Alhamdulillah gembira sangat dapat bagi hadiah tahun 2018 punya birthday hehehe...
  5. Yang paling terkesan, Kak As dapat lakukan ibadah korban 1 bahagian pada Hari Raya Korban tahun 2019. Sebelum ni asyik dok berangan jek nak buat, tapi belum berkemampuan. Alhamdulillah kali ni Allah dah beri jalan dan gerakkan hati untuk buat korban. Rasa terkesan sangat di jiwa, hasil PARTIME MOBILE SPA dapat buat saham kubur. Subhanallah.

MPV Exora yang Kak As bayar dengan income partime mobile spa BOTG (2018 - 2022)

Ini sebahagian yang Kak As dapat dari income 6 penjuru Projek Spa BOTG. Ada banyak lagi impian yang Kak As nak capai, ada banyak lagi perkara yang Kak As nak buat dengan hasil bisnes partime. Segalanya perlukan usaha, kesabaran dan pengorbanan serta keizinan Allah Yang Maha Kuasa.

Antaranya adalah;

  • Kak As nak bawa suami bercuti di Paris sambut ulangtahun perkahwinan kami ke-25 insyaa Allah.
  • Kak As nak belikan Mazda CX5 untuk suami juga, hehehe sebab kereta ni cantik dan tegap.

Kereta impian Kak As, tengok tu dah siap letak nombor plate tau ðŸ¥°


Kak As percaya dengan Projek Spa BOTG ni kerana ianya ada;

PROVEN SYSTEM     PROVEN MENTOR     PROVEN SUPPORT     PROVEN PRODUCTS     PROVEN RESULTS

 

Projek Spa BOTG ni sangat sesuai untuk semua golongan wanita tak kisah lah anda masih BELAJAR ke, atau masih BEKERJA ataupun SURIRUMAH. Anda berpeluang dan berhak menyertai Projek Mobile Spa BOTG. Kami nak kongsi peluang capai impian melalui BISNES MOBILE SPA ni dengan anda.

Peluang dah tersedia di depan mata, jangan tengok jek geng beautician BOTG BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA setiap hari. Ada income sampingan ni bukan nak berlagak boleh beli macam-macam, tapi lebih kepada memperbaiki ekonomi keluarga lebih-lebih lagi keluarga yang kurang berkemampuan.

Mana la cukup nak bergantung pada income dari gaji sahaja. Kita ada pilihan untuk ubah ekonomi keluarga kita menjadi lebih baik. Maka bertindaklah segera, sementara masih ada jalan. Di bawah ini ada beberapa testimoni untuk pembacaan anda, semoga ianya serba sedikit dapat memberi ilham dan membuka minda anda untuk sertai kami di BOTG. 

SENANG GILER BUAT DUIT MELALUI TWB

TESTIMONI PROJEK SPA TWB KEBANGKITAN LIN

TESTIMONI PROJEK SPA TWB FARA


Sekarang anda dah fahamkan apa yang Kak As cuba sampaikan, anda mahu jadi sebahagian dari team beutician BOTG? Mari mulakan langkah untuk sertai kami dengan menghubungi Kak As boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya. 

Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#KursusSpaMurah #SpaShaklee #MobileSpa #MobileSpaMalaysia #KelasSpaOnline 

#NextLevelBlogging #BlogMegashaklee #ShakleeThrive2023 #SetRahmahShaklee2023 #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments