TESTIMONI RESV DAN VIVIX SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK

Wanita dan kecantikkan memang tak dapat dipisahkan. Selain dari penjagaan kecantikkan dari luaran, penjagaan kecantikkan dari dalaman juga sangat penting. Dari situlah maka terhasilnya TESTIMONI RESV DAN VIVIX SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK.


Vivix dan ResV Shaklee sangat kaya dengan polifenol. Sebab itulah ia menjadi pilihan Kak As dan suami. Antara banyak-banyak kelebihan polifenol dalam Vivix dan ResV ni, Kak As nak highlight pasal kecantikkan sahaja untuk entri kalini.

Pertama: Meremajakan sel

Badan kita akan lalui penuaan sel dan penuaan organ. Penuaan ni adalah kerana sel yang rosak akibat terkena tindakan radikal bebas samada dari persekitaran dan juga pemakanan kita. Polifenol bertindak sebagai agen antioksidan yang meneutralkan radikal bebas. Jadi kita boleh kurangkan kepantasan kerosakan sel. Polifenol juga akan menyokong proses detox badan kita yang akan buang segala toksik dari dalam badan yang merosakkan sel kita. Contoh macam karat pada besi, kalau lagi banyak karat lagi tak berguna besi tu kan.

Kedua: Kulit yang lebih cantik

Polifenol boleh melindungi kulit dari kerosakan akibat pendedahan terhadap cahaya matahari yang boleh merosakkan sel kulit, mengurangkan garis kedutan di muka dan mengurangkan penghasilan jeragat dari dalam. Makanya bila umur makin meningkat tua, tapi wajah kelihatan makin cantik dan makin awet muda, sebab polifenol bantu cantikkan dari dalam. Jadi tak perlulah risau dengan masalah kulit lagi dan tak perlu dah nak kalut cari produk kosmetik untuk menutup cela diwajah.

Ketiga: Mengurangkan penyakit berkaitan dengan penuaan

Polifenols dapat bantu mengurangkan penghasilan protin AGE dalam sel di mana ia akan merosakkan sel dan kurangkan prestasi sel. Jadi dengan perlindungan dari polifenol, kita berisiko rendah untuk mendapat penyakit yang berkait dengan penuaan seperti diabetes, kanser, gout, darah tinggi, jantung, sakit lutut.

Mari tengok testimoni wanita yang mendapat kecantikkan kulit dengan mengamalkan ResV Shaklee dan Vivix Shaklee.

11 tahun amalkan ResV dan Vivix Shaklee, confirm la kulit cantik kan...

Reverse aging setiap hari dengan ResV Shaklee dan Vivix

Nikmat rasa sentiasa muda walau umur dah 47 tahun


Kesan seawal 14 bulan untuk kulit yang lebih sihat

Kulit semakin sihat dan cantik dengan amalkan ResV dan Vivix


Kami pun pilih ResV Shaklee dan Vivix Shaklee untuk kesihatan kulit

Untuk pengetahuan anda, Vivix dan ResV ini tidak terdapat daripada syarikat lain ya, kerana ia sukar ditandingi dan telah dipatenkan. Jadi kalau anda mahukan khasiat polifenol, anda takkan dapat dari jenama lain, hanya dari Shaklee saja. Ini kerana Vivix dan ResV adalah gabungan polifenol dan resveratrol yang tiada tandingan, insyaa Allah.

Polifenol memainkan peranan yang sangat penting dalam mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan kita dalam melindungi sel-sel tubuh dari kerosakan oleh radikal bebas termasuk meningkatkan kesihatan dan seri kulit. Oleh itu memiliki kulit yang lembut, anjal, segar dan berseri adalah menjadi impian setiap wanita.

Polifenol merupakan salah satu nutrien yang penting untuk kulit bagi menyokong pengeluaran kolagen untuk menganjalkan kulit, menghalang kedutan dan kendur dan menggalakkan pembentukan tisu yang sihat supaya kita dapat menikmati kulit yang sempurna tanpa cela. 

Jadi janganlah ragu-ragu untuk mencuba ResV Shaklee dan Vivix Shaklee ini, kerana ia adalah perlaburan kesihatan yang sangat-sangat berbaloi. Hubungi Kak As untuk dapatkan stok anda.

Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#KursusSpaMurah #SpaShaklee #MobileSpa #MobileSpaMalaysia #KelasSpaOnline 

#NextLevelBlogging #BlogMegashaklee #ShakleeThrive2023 #SetRahmahShaklee2023 #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 

Comments