7 SEBAB PERCUTIAN SHAKLEE BEST GILER

Kaki-kaki travel mesti suka bila cerita pasal percutian kan. Lagi seronok kalau dapat percutian percuma, memang wow. Hari ni Kak As nak kongsikan kenapa kita kena rebut peluang percutian percuma dengan Shaklee. Mari ketahui 7 SEBAB PERCUTIAN SHAKLEE BEST GILER. Korang yang kaki travel mesti panas bontot punya la nak grab peluang ni.


PENGANGKUTAN PERCUMA

PERCUTIAN SHAKLEE biasanya ke luar negara, mesti lah kena naik flight kan. So Shaklee bagi tiket penerbangan percuma ye. Kalau pergi bawa suami, dua-dua dapat tiket percuma.

Contoh boarding pass my upline Master Kam Maria dan Master Firdaus ke trip pertama mereka bersama Shaklee ke 2014 - USA (LOS ANGELES & SAN FRANCISCO)


PENGINAPAN PERCUMA

Bila dah bercuti kena la check in kan, takkan nak bermalam tepi-tepi jalan atau bawah jambatan plak… So percutian Shaklee lengkap dengan penginapan serba mewah tau, dan off course la percuma guys. Shaklee memang sediakan bilik hotel yang selesa untuk berehat dan bermalam. Sarapan esok paginya plak mesra Muslim iaitu pastinya HALAL. So semua pengedar Shaklee Muslim yang join trip Shaklee tak perlu risau-risau dah.

Boleh baca cerita Master Kam Maria di sini 9) 2019 - USA (LAS VEGAS & SAN FRANCISCO)


DAPAT DUIT POKET

Dah la tiket flight percuma, penginapan percuma Shaklee sediakan. Tak cukup dengan itu duit poket pun Shaklee bagi untuk setiap seorang. Boleh tengok Contoh 3 sampul berisi USD 300 untuk peserta trip ke Long Beach, Florida USA tahun 2026. Shaklee memang tak lokek langsung lah.

2016 - USA (LONG BEACH, FLORIDA)

 

LAWAT TEMPAT MENARIK PERCUMA

Kalau dah pergi bercuti, takkan nak duduk rehat saja kan, mestilah nak melawat tempat-tempat menarik. So dalam trip percutian Shaklee tak sah kalau tak menyinggah tempat menarik untuk ambil gambar kenangan banyak-banyak kan. Ini antara tempat menarik yang upline Kak As pernah pergi sewaktu trip ke Jepun tahun 2017. Best giler kat percutian Shaklee siap bawa ke Disneyland Tokyo dan main salji di Tateyama Kurobe Alpine Route. Masyaallah seronoknya, boleh baca pengalaman mereka di sini  2017 - JAPAN


MAKANAN DAN MINUMAN SEDAP DAN PERCUMA

Yang ni tak usah nak diceritakan panjang-panjang lagi, kalau join trip PERCUTIAN SHAKLEE memang tak sah kalau tiada acara makan-makan. Shaklee pastikan semua yang join makan sedap-sedap dan puas-puas. Silap-silap berat boleh naik berkilo-kilo tau bila join trip ni. Tak apa lah, nanti balik Malaysia boleh buat detox semula. Di sini ada Master Kam Maria kongsikan

 2017 - STAR LIBRA CRUISE (PORT KLANG - PHUKET - LANGKAWI)

 

DAPAT HADIAH

Selain dari itu, Shaklee memang baik tau sampai bagi hadiah segala pada pengedarnya yang join trip. Masuk-masuk bilik hotel dalam hadiah, pergi acara lain dapat hadiah lagi, macam-macam lah hadiah mereka dapat.

2019 - USA (LAS VEGAS & SAN FRANCISCO)

 

BOLEH BAWA AHLI KELUARGA PUN PERCUMA

Yang istimewanya percutian Shaklee ni yang tak ada kat bisnes lain adalah boleh bawa ahli keluarga bercuti bersama dan juga percuma, Shaklee akan taja trip mewah bertaraf 5 bintang. Ni contoh Master Kam Maria bawa suaminy, ibunya, mak mentuanya dan juga kakaknya bercuti di Italy pada tahun 2015, boleh baca di sini Shaklee Free Trip to Italy 2015 - Compilation  2015 - ITALY 


Seronok memang seronok, sebab tu Kak As cakap best giler. Kak As pun pasang impian nak join percutian Shaklee ni, Insyaa Allah suatu hari nanti ye.

Jika anda suka travel dan mahukan percutian mewah percuma, anda boleh join bisnes Shaklee.  Hubungi Kak As untuk keterangan lanjut bagaimana nak buat bisnes online Shaklee sampai boleh dapat trip percuma. 

Sementara menunggu tu anda boleh travel dengan EMPAT TIPS TRAVEL YANG TERPALING RAHMAH.

Sekian, terima kasih.

Asnita (Kak As)



 

#KursusSpaMurah #SpaShaklee #MobileSpa #MobileSpaMalaysia #KelasSpaOnline #NextLevelBlogging #BlogMegashaklee #ShakleeThrive2023  #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

   

Comments