POLIFENOL KUNCI KEUNIKAN VIVIX

Polifenol adalah bahan semula jadi yang wujud dalam buah-buahan, beri dah sayur-sayuran. Kajian saintifik mendapati bahawa pengambilan makanan yang kaya dengan polifenol untuk jangka masa panjang, dapat membantu mencegah dan memperlahankan pembentukan Advance Glycation End (A.G.E) di dalam badan kita. Sekali gus dapat menyokong kesihatan serta kesejahteraan secara menyeluruh. Itulah dia POLIFENOL KUNCI KEUNIKAN VIVIX.


Polifenol yang padat dengan ANTIOKSIDAN dapat membantu mengurangkan radikal bebas. Polifenol juga mampu melindungi dan memperbaiki sel badan kita untuk memastikannya sentiasa kuat dan sihat. Memberikan kita kehidupan yang lebih bersemangat dan lebih cergas.

BAHAN RAMUAN VIVIX DAN FUNGSINYA

Vivix dihasilkan daripada 4 ramuan hebat ini kerana kandungan polifenolnya yang terkandung di dalamnya. Penghasilan Vivix melalui proses pengektrakan berpaten untuk mengekalkan bioaktif polifenolnya. 4 ramuan hebat tu adalah seperti berikut;

ANGGUR MUSCADINE : Kaya dengan polifenol Asid Elagik dan Elagitanin.

Anti-keradangan. Anti-penuaan. Anti-pertumbuhan sel yang tidak normal. Memberikan manfaat kesihatan jantung. Mengurangkan kedutan dan garis halus.

ELDERBERI EROPAH : Kaya dengan Antosianin untuk memastikan sel sihat dan kuat.

Anti-virus. Menguatkan pertahanan sistem imun. Menggalakkan sistem pernafasan yang sihat. Menggalakkan tekanan darah yang sihat. Menambahbaik tahap asid urik darah. Menambahbaik rintangan insulin.

JAPANESE KNOTWEED : Kaya dengan Resveratrol.

Anti pertumbuhan sel yang abnormal. Menyokong kesihatan jantung. Menyokong kesihatan sendi. Menyokong paras gula darah dan tahap kolesterol yang sihat. Melambatkan kehilangan kolagen dan elastin.

LOBAK UNGU : Kaya dengan polifenol Antosianin dan Lutein.

Menggalakkan kesihatan penglihatan. Anti keradangan. Menambahbaik keanjalan salur darah. Menyokong penghasilan sel yang sihat. Menyokong paras gula darah dan tahap kolesterol yang sihat.

Keunikan Vivix terhasil dari ramuan hebatnya

KEUNIKAN VIVIX yang merupakan minuman botani yang lazat, kerana ada rasa masam-masam-manis yang pekat berjus, sememangnya enak diambil ketika sejuk. Ia sangat hebat dalam memberikan manfaat kepada pengamalnya secara konsisten. Jom kita baca plak kehebatan Vivix ni.

KEHEBATAN VIVIX

Oleh kerana POLIFENOL KUNCI KEUNIKAN VIVIX, maka Vivix sangat-sangat membantu dalam perkara-perkara seperti berikut; 

  1. Bantu stabilkan glukosa dan baiki fungsi insulin. Di mana Polifenol memperbaiki insulin sensitivity, mengurangkan tekanan oksidan dan mengaktifkan laluan sejenis enzim growth (Akt) pada penderita Diabetes Type II. 
  2. Bantu proses detox. Vivix membantu proses pembersihan tubuh yang lebih efektif. Meningkatkan fungsi sel untuk membuang sisa toksin dan membaik pulih sel. 
  3. Meningkatkan Human Growth Hormon (HGH). Yang mana membantu meningkatkan muscle mass, tenaga, metabolism serta membantu tidur yang lebih sempurna. 
  4. Mengaktifkan proses Autophagy. Iaitu proses “self eating” bilamana sel akan kitar semula bahagian-bahagian yang rosak untuk dijadikan sumber tenaga. Ia membantu mencegah kanser. 
  5. Membantu kawal rasa lapar. Vivix beri kesan positif kepada keseimbangan hormon Ghrelin dan Leptin yang kawal rasa lapar dan kenyang. Bila hormon Ghrelin kurang dihasilkan, maka rangsangan terhadap selera pun berkurang dan masalah diet YO-YO tidak berlaku. 
  6. Membantu membakar lemak. Dengan khasiat Polifenol, terbukti dalam kajian ia mampu mimic calorie restriction. Manfaat ini membolehkan lemak-lemak lama dibakar dengan lebih efisien. 
  7. Berat senang turun. Vivix memecahkan sel lemak sediada, menekan estrogen untuk berhenti menyimpan lemak dan membuat otot. 
  8. Tingkatkan Metabolisme. Vivix membantu tingkatkan jumlah dan saiz mitokondria, seterusnya membantu menghasilkan tenaga selular dan meningkatkan metabolism. 


Oleh kerana 8 kehebatan Vivix ni, insyaa Allah kita boleh nikmatinya hanya dengan kita mengambil Vivix 1 sudu setiap pagi sebelum memulakan hari kita yang sentiasa sibuk. Jadi prestasi kerja kita insyaa Allah menjadi lebih baik berdasarkan bekalan tenaga extra yang diperolehi. 


Anda boleh baca juga MANFAAT VIVIX DAN TESTIMONINYA. Nak tahu siapa perlukan Vivix Shaklee, boleh baca di sini https://anakkuwira.com/siapa-perlukan-vivix-shaklee 

Promo Vivix sedang berlangsung sehingga hujung bulan Julai ini, mari hubungi Kak As untuk dapatkan stok anda sekarang.


Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#KursusSpaMurah #SpaShaklee #MobileSpa #MobileSpaMalaysia #KelasSpaOnline 

#NextLevelBlogging #BlogMegashaklee #ShakleeThrive2023  #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 

Comments