PENGALAMAN RAMADAN BERSAMA SET PUASA SHAKLEE

  

Setiap tahun menjelang Ramadan, pihak Shaklee Malaysia tak pernah lupa nak tawarkan promosi menarik untuk semua penggunanya, terutamanya untuk muslim bagi meraikan bulan puasa yang penuh barakah ini. Makanya Shaklee menampilkan promosi SET PUASA SHAKLEE yang sangat-sangat mampu milik.

Set Puasa Shaklee 2023

Jika dihitung, ini adalah tahun ke-9 Kak As berpuasa bersama Shaklee, cumanya sejak dari tahun 2022, Shaklee buat promosi Set Puasa yang simple dan jimat. Korang boleh tengok poster tahun ini berbanding poster tahun lepas, menarik kan. Dah la ada hadiah percuma, ada penghantaran percuma, dapat penjimatan harga dan keahlian secara percuma bagi ahli yang baru mendaftar.

Set Puasa Shaklee 2022

Mari, Kak As kongsikan PENGALAMAN RAMADAN BERSAMA SET PUASA SHAKLEE kami sekeluarga. Kak As kongsikan pengalaman masa anak-anak Kak As masih kecil dan bila mereka dah besar panjang. 

Mereka berjaya puasa penuh bila cukup nutrisi dari pemakanan dan Set Puasa Shaklee. Masa ni anak-anak Kak As berumur 12, 10 dan 8 tahun.


Semangat hari pertama berpuasa dengan Set Puasa Shaklee, masing-masing bertenaga nak bantu kerja-kerja rumah. Umur mereka 13, 11 dan 9 tahun.


Lepas tarawih pun masih bertenaga nak buat homework, asbab amalkan Set Puasa Shaklee. Masing-masing 15, 13 dan 11 tahun.

Masing-masing dah besar boleh tolong Kak As masak dan mengemas. Along 17 tahun, Angah 15 tahun.

Adam 13 tahun pun rajin nak buat dessert, boleh minum dengan Set Puasa Shaklee.


APA YANG ADA DALAM SET PUASA SHAKLEE

Set Puasa Shaklee merupakan rangkaian produk Shaklee yang dirancang khusus untuk membantu menjaga kesihatan dan keseimbangan nutrisi semasa berpuasa selama sebulan Ramadan. Set Puasa Shaklee mengandung nutrisi penting seperti protein, serat, vitamin, mineral dan antioksidan yang diperlukan oleh tubuh semasa berpuasa. Produk ini mengandung bahan-bahan semulajadi yang dapat membantu menjaga keseimbangan pH tubuh dan meningkatkan sistem kekebalan tubuh.

Set Puasa Shaklee terdiri daripada:

ESP (Energizing Soy Protein): Sumber protein yang membekalkan nutrisi harian untuk bekalan tenaga dan untuk kulit, rambut dan kuku yang sihat.

Cinch Shake sebagai pengganti hidangan yang lengkap untuk waktu sahur dan berbuka yang menyediakan nutrient untuk kesihatan tubuh sepanjang berpuasa. Ia juga memastikan kita rasa kenyang lebih lama sambil meningkatkan penghadaman.

Performance Drink merupakan minuman yang menyegarkan untuk menghilangkan rasa dahaga dan memastikan badan sentiasa kekal terhidrat.

Selain itu terdapat juga vitamin tambahan untuk anti-oksida, meningkatkan focus, pembakaran lemak, kesihatan pencernaan, juga untuk kesejahteraan kanak-kanak. 

 

Set Puasa Shaklee yang lengkap

Kesimpulannya dengan mengamalkan Set Puasa Shaklee sepanjang bulan Ramadan, kita akan dapat membantu menjaga keseimbangan nutrisi dan tenaga selama berpuasa. Kita juga dapat membantu memenuhi keperluan nutrisi yang mungkin kurang selama berpuasa serta dapat BANTU KEKALKAN PRESTASI PUASA KITA

Kita juga dapat memberikan kepuasan pada diri kerana dapat melaksanakan ibadah puasa dan ibadah-ibadah lain dengan lebih baik dan lebih bahagia. Namun, penting untuk kita ingat bahawa produk Shaklee tidak dapat menggantikan nilai spiritual dan keutamaan dalam menjalankan ibadah puasa. Ia hanya membantu menjaga kesihatan tubuh bilamana untuk menjalankan ibadah puasa kita memerlukan komitmen dan keikhlasan dalam beribadah supaya dapat meningkatkan kualiti hubungan kita dengan Allah SWT.

Sekiranya anda pengidap sebarang penyakit berbahaya, adalah digalakkan untuk mendapatkan konsultasi dengan doktor atau pakar nutrisi terlebih dahulu, sebelum menggunakan Set Puasa Shaklee. 

Tahun ni kami akan teruskan berpuasa dengan Set Puasa Shaklee

Hubungi Kak As untuk dapatkan promosi Set Puasa Shaklee anda sementara stok masih ada. Dan juga  mari dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan ikhtiar mengamalkan produk Shaklee.

Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Comments