SERONOKNYA DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Alhamdulillah, insyaa Allah ini tahun ke-10 Kak As bakal DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE lagi. Amacam best ke best? Dah lah dapat duit raya, duit raya dapat awal sebelum raya plak tu.

Seronoknya dapat duit raya awal dari Shaklee

Untuk pengetahuan anda, setiap bulan Shaklee tak pernah gagal membayar bonus kepada semua para pengedarnya yang sah berdasarkan kelayakkan masing-masing. Jadi untuk hari raya Aidilfitri tahun ini, kami para SID akan terima 2 kali duit raya awal dari Shaklee iaitu duit bonus pada 14 Mac 2023 dan 14 April 2023. Alhamdulillah.

Dah boleh ucap Selamat Hari Raya awal-awal juga la ye... ^_^

BAGAIMANA NAK DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?

Setiap bulan, para pengedar sah Shaklee perlu membuat jualan produk Shaklee kepada pelanggan masing-masing. Kami perlu mencapai target penjualan yang telah kami tetapkan pada setiap awal bulan. 

Setiap hasil jualan produk Shaklee akan dikira point UV untuk membuat pengiraan bonus. Semakin besar point UV kita maka semakin besarlah jumlah duit raya (bonus) yang akan kita terima. Jadi kita yang tentukan sendiri banyak mana duit raya (bonus) yang kita nak dari Shaklee.

Tentunya ini akan memberikan kesenangan dan kebahagiaan bagi semua para pengedar sah Shaklee yang berhasil mencapai target penjualan masing-masing. Kita akan dapat merayakan keberhasilan kita dan memberi manfaat kepada orang lain hasil dari usaha kita dalam menjalankan perniagaan produk Shaklee.

Duit raya awal dari Shaklee ini juga dapat memotivasikan semua para pengedar sah Shaklee untuk terus berusaha, bekerja keras dalam memasarkan produk Shaklee dan mencapai target penjualan masing-masing. Hal ini dapat memperkuatkan semangat kerja, memperkukuhkan organisasi dan juga mengembangkan potensi bisnes Shaklee kami.

Namun, perlu diingat bahawa kejayaan dalam bisnes Shaklee ini tidak hanya bergantung pada hasil jualan sahaja. Keberhasilan dalam bisnes Shaklee ini memerlukan usaha, kerja keras, kesabaran, dan konsistensi dalam memasarkan produk Shaklee, memberikan layanan terbaik kepada para pelanggan, memberi kerjasama pada rakan sepasukan serta pengedar sah Shaklee yang lain dan pastinya menjaga hubungan terbaik dengan Ya Razzaq yang Maha Pemberi rezeki.
 

APAKAH MANFAAT YANG KITA BOLEH BAGI DARI DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?

Antara cadangan manfaat yang kita boleh berikan dari duit raya awal Shaklee ini adalah seperti berikut;
  1. Bayar zakat lebih awal
  2. Beri sedekah pada mereka yang memerlukan
  3. Tentunya belanja keperluan untuk hari raya terutamanya beli baju raya anak-anak
  4. Tukar duit raya lebih awal supaya boleh masuk sampul/angpau raya siap-siap
  5. Beri belanja pada ibu bapa, adik beradik, sanak saudara mengikut kemampuan masing-masing
  6. Bayar hutang yang kita dah senaraikan lebih awal supaya kita boleh beraya dengan gembira
  7. Simpan juga untuk tabung kecemasan yang telah kita tetapkan peratusan minimanya, kalau duit raya dapat banyak boleh lah simpan lebih banyak juga
  8. Boleh beli suplemen untuk raya plak
  9. Boleh simpan juga untuk tabung kegembiraan keluarga seperti tabung bercuti, tabung umrah, tabung reward diri atau apa-apa saja mengikut citarasa masing-masing
Oleh itu, marilah kita sama-sama mengaktifkan diri untuk meningkatkan hasil jualan produk Shaklee, supaya kita boleh dapat duit raya awal dari Shaklee. Tak lama lagi pun kita nak berpuasa kan, Shaklee pun ada sediakan promosi SET PUASA SHAKLEE untuk bantu penjualan kita. Jadi anda yang nak dapatkan mana-mana PROMOSI PRODUK SHAKLEE boleh hubungi Kak As dengan segera.

Ibu bapa mesti seronok, dah lah dapat Set Puasa Shaklee, 

Hubungi Kak As untuk dapatkan promosi Set Puasa Shaklee anda sementara stok masih ada. Dan juga  mari dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan ikhtiar mengamalkan produk Shaklee.
Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH


Comments