JOM CAKNA BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

Kini kita berada di zaman yang banyak perkara boleh dilakukan hanya di hujung jari saja, termasuklah la bisnes secara online. Dalam banyak-banyak bisnes, apakah BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA?


Untuk kita membuat pilihan bagi memulakan sesuatu bisnes online, kita perlu menitikberatkan beberapa perkara penting. Antaranya adalah seperti berikut;

1) BERISIKO RENDAH

Ini paling penting terutamanya bab modal untuk memulakan bisnes. Bila modal rendah, kita boleh elakkan dari membuat hutang sengaja kerana nak dapatkan modal. Jika berlaku sesuatu yang tidak dijangka, kita pun dapat terhindar dari dibelenggu masalah nak bayar hutang. Contohnya jika berlaku macam PKP dulu, semua operasi kedai fizikal terpaksa dihentikan. Maka ramai yang beralih ke bisnes online berisiko rendah untuk menjana pendapatan bagi terus menampung keperluan hidup.

2) FLEKSIBLE

Ini memang best bilamana kita dapat menjalankan bisnes online di mana saja kita berada dan pada bila-bila masa yang kita tentukan. Kadang tu tengah tidur atau sedang bercuti pun bisnes masih boleh berjalan seperti biasa.

3) ADA SUPPORT TEAM

Ini adalah keperluan bisnes online, kerana setiap bisnes ada strategi masing-masing dan bagaimana cara untuk menyampaikan strategi tu adalah dengan wujudnya support team. Dalam support team ini ada mentor yang akan guide kita berdasarkan pengalaman mereka dan juga ada kelas-kelas ilmu tentang produk dan strategi pemasaran.

4) PRODUK BERKUALITI

Bila sebut pasal bisnes online sudah tentulah ada produk yang nak kita niaga kan dan pastinya produk itu mestilah yang berkualiti supaya kita sendiri yakin untuk menggunakannya dan mudahlah untuk kita berkongsi manfaat produk kepada pelanggan.

5) PENYATA PENDAPATAN YANG LAKU DI BANK

Ramai peniaga yang terlepas pandang perkara ini, mereka menyangkakan cukup sahaja dengan menerima keuntungan dari bisnes online mereka untuk kegunaan harian. Sedangkan mereka berhak untuk mendapatkan penyata pendapatan dari hasil bisnes mereka dan penyata tersebut hendaklah laku atau diterimapakai oleh pihak bank sekiranya kita mahu membuat pinjaman untuk pembelian rumah atau kereta.

6) MAJLIS PENGHARGAAN

Tentu seronokkan apabila setiap kejayaan kita menjalankan bisnes online dihargai dan diraikan dalam majlis penghargaan khas. Lagi seronok jika terdapat pelbagai kategori anugerah disediakan untuk menghargai hasil usaha para peniaga online sesebuah syarikat.

7) PERCUTIAN MEWAH PERCUMA

Ini siapa taknak kan… Percutian yang mewah dan ditaja sepenuhnya oleh pihak syarikat. Wow segalanya percuma beb. Ini merupakan salah satu motivasi untuk para peniaga bisnes online untuk berusaha lebih gigih bagi mencapai target masing-masing.

KESIMPULANNYA

Daripada 7 perkara yang Kak As kupaskan di atas, di sini Kak As ingin menyatakan bahawa SHAKLEE ADALAH BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA kerana alasan seperti berikut;

1) Dengan bermodalkan serendah RM35 sahaja, Shaklee adalah bisnes online BERISIKO RENDAH yang mana kita tak perlu ada kedai fizikal yang dibeli atau disewa untuk menyimpan stok yang banyak. Semua belian produk boleh dibuat di cawangan terdekat atau melalui pembelian online saja di laman web SHAKLEE.COM.MY. Sekarang ni ada promosi VITAMIN KULIT dengan harga rahmah, siap boleh daftar keahlian percuma lagi.

2) Bisnes Shaklee sangat-sangat FLEKSIBLE bilamana kita boleh menjalankan bisnes di mana saja yang kita mahu seperti di rumah atau ketika sedang bercuti. Hanya perlu ada telefon pintar dan internet sudah memadai untuk memulakan bisnes online.

3) Shaklee adalah bisnes jualan langsung yang mewujudkan sistem SUPPORT TEAM yang terdiri dari upline (ketua) dan downline (anak buah) untuk saling memberi sokongan antara satu sama lain. Support team ini meliputi seluruh susur galur (peringkat) yang masih menjalankan bisnes.

4) Shaklee ada PRODUK BERKUALITI tinggi yang telah bertahan lebih 100 tahun, sentiasa berinovasi menghasilkan produk semulajadi dan juga ada kajian landmark yang menjadi mercu tanda kekukuhan kualiti produk. Shaklee juga adalah pengeluar SUPPLEMENT TERBAIK dan menjadi pilihan ramai.

5) Shaklee menyediakan PENYATA PENDAPATAN YANG LAKU DI BANK supaya kita layak membuat pinjaman untuk pembelian rumah atau kereta.

6) Setiap tahun Shakee akan mengadakan MAJLIS PENGHARGAAN iaitu National Conference dan Business Leader National Conference untuk menyerahkan troli anugerah penghargaan bagi menghargai hasil usaha para SID nya yang layak dan memenuhi kriteria.

7) Pada setiap tahun Shaklee juga akan menjana PERCUTIAN MEWAH PERCUMA untuk para pengedarnya yang layak memenuhi syarat tertentu. Percutian bukan sekadar di dalam Malaysia, malah di luar negara selama anggaran seminggu tempohnya.



Amacam? Dah dapat gambaran nak pilih bisnes online yang mana satu… Tak payah la nak fikir lama-lama sangat. Mari join BISNES ONLINE Shaklee bersama Kak As, boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya.

Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#NextLevelBlogging
#BlogMegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments