RM3 SEHARI, HARGA RAHMAH VITAMIN KULIT CANTIK


 Mari beli VITAMIN KULIT CANTIK PADA HARGA RAHMAH sepanjang bulan April 2023 ni. Ye, anda hanya perlu invest RM3.30 sehari saja, paling minima yang anda perlukan untuk mendapat kulit cantik.


Oleh kerana, sekarang ni sana-sini ramai peniaga sibuk nak me RAHMAH kan harga produk masing-masing. Shaklee tidak mahu ketinggalan menyahut saranan kerajaan. Makanya Shaklee melancarkan PROMOSI VITAMIN RAHMAH.

Promosi kali ni memfokuskan 2 produk Shaklee yang terlaris jualan nya iaitu Energizing Soy Protein yang lebih dikenali sebagai ESP dan Sustained Release Vita-C Plus. Dua produk ini adalah sangat-sangat sinomin dengan kesihatan kulit kerana ia adalah salah satu sumber protein dan vitamin yang diperlukan oleh kulit. 

Kiranya kalau nak kulit sihat dan cantik, memang orang akan cari 2 ketul produk ni dulu, paling basic untuk masalah jerawat, kulit kusam dan kering, jeragat dan sebagainya.

Okay mari kita baca lagi, apakah…

9 KEBAIKAN PROTEIN UNTUK KULIT CANTIK

  1. Protein bertindak sebagai blok binaan untuk pembentukan sel dan meningkatkan penghasilan, pertumbuhan dan perkembangan sel kulit yang sihat.
  2. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan dan pemulihan sel yang terluka untuk kulit cepat pulih.
  3. Membantu menguatkan lapisan kulit yang paling luar, bagi mengekalkan kelembapan kulit agar ia tak mudah kering dan kusam.
  4. Membantu memperbaiki keanjalan kulit dan meningkatkan sintesis kolagen supaya kulit lebih anjal dan tegang.
  5. Melambatkan kemunculan tanda-tanda penuaan apabila kedutan dapat dikurangkan.
  6. Meningkatkan proses kitar-semula sel iaitu menyingkirkan sel kulit yang lama dan rosak supaya dapat memberi ruang kepada sel yang baru yang lebih cantik sihat.
  7. Membantu mengecutkan jerawat dan elak jerawat dari naik semula.
  8. Memudarkan parut jerawat  dan kesan regangan (stretchmark) selepas bersalin.
  9. Membantu melicinkan kulit, memudarkan jeragat dan mengurangkan masalah mata sembab serta menjadikan wajah lebih awet muda.
Keistimewaan ESP


Seterusnya mari kita baca lagi, apakah pula…

9 KEBAIKAN VITAMIN C UNTUK KULIT CANTIK

  1. Vitamin C yang tinggi dengan bahan antioksidan dapat membantu melindungi kulit daripada pencemaran persekitaran dan sinaran UV.
  2. Membantu pembentukan kolagen dalam badan dengan cara mengekalkan enzim aktif yang bertindak secara semulajadi untuk penghasilan kolagen. (bila kita semakin berumur kolagen makin berkurangan, sebab tu penting makan vitamin C setiap hari).
  3. Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif dan mengatasi masalah kulit akibat kerosakan daripada terdedah kepada UV matahari.
  4. Membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata secara semulajadi mengikut kulit masing-masing.
  5. Membantu mengatasi masalah jerawat dengan mengawal dan mengecutkan jerawat yang naik.
  6. Bertindak sebagai anti-radang dan agen penyahpigmentasi bagi menyekat pigmentasi penyebab utama berlakunya jeragat.
  7. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, ulser atau melecur pada kulit.
  8. Mengurangkan kedutan, melegakan kulit kering dan kasar, serta memberikan kesan awet muda.
  9. Menggalakkan penyerapan zat besi yang diperlukan untuk menjadikan kulit yang sihat dan cantik.
Keistimewaan Vita-C


Haa sekarang semua dah tau kan tentang kebaikan protein dan vitamin C untuk kesihatan kulit. Makanya sekaranglah masanya untuk anda bertindak dapat 2 produk ni sempena promosi bulan April ni. 

Anda boleh pilih dari mana-mana set yang ditawarkan. Tapi pada pendapat Kak As better korang grab Set C sebab ia sangat-sangat jimat. Kalau untuk seorang boleh cukup untuk 4 bulan. 

Meh contact Kak As di wasap 0127707962

Mari kita ikhtiar dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan cuba mengamalkan produk Shaklee. Mereka-mereka ni telah pun merasai hasilnya.





Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962)
#NextLevelBlogging
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments