TESTIMONI PENGGUNA SET KURUS SHAKLEE (SET HELLO NEW YOU)

SET HELLO NEW YOU kini kembali, yeah. Tentukan ini berita yang menggembirakan bagi semua para pengguna SET KURUS SHAKLEE ni. Apa yang best sangat tentang set ni? Kenapa ramai sangat peminat set ni? Meh Kak As kongsikan beberapa TESTIMONI PENGGUNA SET KURUS SHAKLEE (SET HELLO NEW YOU).




1) SHAKLEE MENGUBAH HIDUP SAYA 

~ Puan Noradyani Ab Rahman, 38 tahun dari Selangor. Berjaya turun 20 kg.

"Sebelum mula menjaga kesihatan, saya sentiasa berasa lesu dan turut mengalami masalah gastrik. Selepas berjaya menurunkan berat badan yang berlebihan, saya berasa lebih sihat, pergerakan menjadi lebih baik dan tahap kecergasan turut meningkat. Selain itu, ramai yang memuji kulit saya kelihatan lebih cantik! Terima kasih Shaklee. Saya kini berasa lebih gembira, lebih yakin dan lebih sihat."


2) HELLO DIRIKU YANG BAHARU!

Puan Aida Suhana Ismail, 42 tahun dari Kuala Lumpur. Berjaya turun 10 kg.

"Saya memang suka makan makanan manis. Tanpa disedari, berat badan saya semakin meningkat sehingga menyebabkan stamina saya merosot dan cepat berasa penat. Tumit saya juga berasa sakit apabila berjalan. Sejak diperkenalkan dengan Shaklee, saya tidak lagi menoleh ke belakang kerana apa yang saya perolehi kini lebih banyak daripada yang saya hilang. Saya berasa lebih bertenaga, kulit lebih berseri dan saya turut mengamalkan pemakanan sihat. Anda perlu bertekat memulakan perjalanan menurunkan berat badan untuk lebih sihat dan meneruskan usaha untuk merubah penampilan diri anda!"


3) HIDUP YANG MENAKJUBKAN!

~ Puan Fazliana Jamil, 41 tahun dari Melaka. Turun berat 6 kg.

"Saya menyedari stamina saya berkurangan apabila berat badan bertambah sehingga telah melemahkan semangat saya. Tidak dapat saya gambarkan perbezaan menakjubkan yang saya lalui dengan produk-produk Shaklee yang membantu saya menurunkan berat badan secara lestari. Amalan pemakanan sihat juga memainkan peranan penting. Paling saya suka apabila saya berasa hebat dan lebih bertenaga!"


4) TIADA KELAPARAN DAN TEKANAN

~ Puan Nurul Nadiah Othman, 36 tahun dari Selangor. Turun berat 5 kg.

"Walaupun mempunyai Indeks Jisim Badan (BMI) dalam julat yang normal, namun perut dan muka saya tetap bulat sehingga orang sekeliling menyangka saya mengandung! Selepas menjalani “intermittent fasting” yang disertakan dengan pengambilan produk-produk Shaklee, saya berjaya merubah penampilan saya! Otot jadi lebih pejal dan pergerakan saya juga semakin mudah selepas menurunkan berat badan. Keseluruhan perjalanan bersama Shaklee sangat menyeronokkan dan menenangkan kerana saya tidak berasa lapar dan tertekan."



======

Haa... Kak As belanja 4 dulu testimoni pengguna Set Hello New You. Sekarang Kak As kongsikan apa yang mereka amalkan sehingga mereka dapat kesan-kesan positif sedemikian.

Inilah dia SET KURUS SHAKLEE PREMIUM yang juga dikenali sebagai SET HELLO NEW YOU + VIVIX yang terdiri daripada produk-produk berikut;

SET HELLO NEW YOU + VIVIX = SET KURUS SHAKLEE PREMIUM


Cinch ShakeUntuk membakar lemak, membina otot, membekalkan nutrisi dan memberikan rasa kenyang lebih lama

LecithinBertindak sebagai pembakar lemak secara semulajadi

Omega GuardMeningkatkan metabolism tubuh

Herb-LaxMembantu proses pencernaan dan pembersihan usus dengan lebih baik

VivixMengandungi nutrisi polifenol dan resveraterol yang membantu pemecahan dan pengecutan sel lemak serta melindungi sel dari kerosakan dengan kandungan anti-oksidannya yang tinggi

 

Mari mulakan proses pengurusan berat badan secara berkesan dengan kelebihan-kelebihan seperti;

  • Menguruskan berat badan dengan cara yang lebih sihat
  • Mengekalkan bentuk badan yang lebih tegap dan menawan
  • Meningkatkan tenaga ke tahap yang luar biasa
  • Memperbaiki sistem penghadaman
  • Mengembalikan keyakinan diri
  • Menjadikan kita lebih fokus dalam melakukan pelbagai aktiviti

Sekarang Shaklee sedang mengadakan promosi SET KURUS SHAKLEE, HELLO NEW YOU untuk bulan Mei 2023.  Anda akan dapat 2 Cinch Shake, Lecithin, Omega Guard dan Lecithin, serta percuma penghantaran, shaker dan keahlian (bagi yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee).



Anda hanya perlu tambah Vivix (harga ahli hanya RM 399 sahaja) untuk melengkapi SET KURUS SHAKLEE PREMIUM supaya anda boleh KURUS DENGAN CEPAT.

 

Hubungi Kak As untuk dapatkan set ini, anda harus mencubanya, boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya.


Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#NextLevelBlogging
#BlogMegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH 

Comments