CARA MUDAH MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA DENGAN CASH REBATE

Siapa antara pembaca blog ni yang makan vitamin? Cuba jawab sendiri. Okay, berapa kos yang anda peruntukan untuk sediakan stok bekalan vitamin untuk tempoh sebulan? Anda sendiri tahu berapa kosnya kan. Nak ke nak Kak As kongsikan CARA MUDAH MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA DENGAN CASH REBATE. 


Sebelum itu Kak As nak kongsikan sedikit info tentang vitamin percuma ni, tahukah anda bahawa anda boleh dapatkan vitamin secara percuma melalui kerajaan. Di mana anda perlu ke mana-mana klinik kesihatan berdekatan rumah anda, dan dapatkan rawatan atau konsultasi kesihatan umum daripada doktor. Sekiranya anda didapati kurang nutrisi, doktor akan bekalkan anda dengan vitamin seperti B Complex, Iron dan Folic Acid, terutamanya jika anda wanita yang sedang hamil dan kekurangan nutrisi.

Namun cara ini tak ramai yang tahu dan rata-ratanya tidak gemar untuk beratur lama menunggu giliran di klinik kesihatan yang senantiasa sesak dengan golongan yang memerlukannya. Maka Kak As suka nak kongsikan bagaimana anda boleh untung lebih, serius ni memang untung sangat-sangat, dah la boleh dapat makan vitamin secara percuma, anda boleh juga dapat cash rebate lagi.

Mula-mula ketahui dulu CARA NAK DAPATKAN CASH REBATE

Mula-mula daftar sebagai ahli Shaklee dengan salah satu daripada 2 pilihan berikut;

Bayar yuran pendaftaran keahlian sebagai RM35 sahaja. Dulu-dulu Kak As bagai yuran RM65 + RM10 Postage tau, sebab yuran ini untuk tampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual. Tapi sekarang lebih untung sebab murah dah semua maklumat boleh diperolehi secara online.

ATAU

2) Buat pembelian dalam tempoh 1 BULAN sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu lebih kurang RM750 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM35) dan juga CASH REBATE (bernilai RM30+). Penjimatan sehingga 100% kan, totally pendaftaran percuma. Sekarang ada promosi SET HELLO NEW YOU yang menawarkan pendaftaran percuma bagi setiap pembelian.


Kemudian, lakukan aktiviti U.S.B. iaitu;

U - Use. Anda guna sendiri dulu. Jadi pengguna setia/tegar. Mungkin hari ni anda baru join Shaklee dengan merasa 1 atau 2 produk, lama-lama kita tambah lagi.

S - Share. Bila anda dah rasa keberkesanan produk, dah ada Shaklee Effect - seterusnya kongsikan dan war-warkan di Blog/Facebook/Instagram/Tiktok, bagitahu jiran, kawan-kawan, pakcik makcik, ahli keluarga, saudara mara dan setiap saja yang anda boleh.

B- Build. Bina network anda. Bina organisasi anda. Dah guna, dah share, offer orang lain jadi ahli Shaklee juga supaya mereka boleh dapat lebih keuntungan (harga ahli, peluang cash, dll).

Seterusnya, target berapa cash rebate anda mahu 

Apabila hasil jualan anda mencapai target sasaran tertentu, anda akan dapat CASH REBATE atau cash bonus pada pertengahan bulan berikutnya. Anda sendiri boleh tentukan berapa banyak cash rebate yang anda nak. Boleh rujuk gambar di bawah sebagai panduan cash rebate. Kebetulan sekarang sedang berlangsung program INSENTIF SHAKLEE yang mana anda berpeluang dapat lebih cash rebate.


Okay apa pula anda nak buat bila dapat CASH REBATE?

Haa… gunakanlah sebaik-baiknya kerana di setiap rezeki yang kita dapat pasti ada hak orang lain juga. Antara yang biasa dilakukan adalah;

- Zakat, sedekah, wakaf, infaq (saham akhirat didahulukan)

- Savings & investment (demi masa depan yang cerah)

- Keperluan diri & keluarga (tungak utama & penyokong kita)

- Modal bisnes (untuk performance bulan hadapan)

- Komitmen (sistem sokongan bagi yang buat partime macam Kak As)

- Dan lain lain keperluan (jika ada)

- Last but not least, beli bekalan vitamin untuk keperluan sendiri dan keluarga, kiranya anda DAPAT MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA DENGAN CASH REBATE dari Shaklee.

Alhamdulillah seronokkan. Amacam? Best ke best apa yang Kak As kongsikan. Jom bersama Kak As, boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya. Kita buat dulu dan percaya je, tak payah la nak fikir lama-lama sangat.


Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#NextLevelBlogging
#BlogMegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments