CARA RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE SEMUDAH ABC

Assalamualaikum, Hi guys terima kasih sudi singgah membaca blog ini. Entri kali ni bersifat informatif di mana Kak As nak kongsikan CARA RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE SEMUDAH ABC. Semoga info penting ini dalam membantu semua ahli Shaklee memperbaharui keahlian masing-masing dengan mudah.



TEMPOH SAH KEAHLIAN SHAKLEE

Tahukah anda, selepas anda mendaftar, keahlian Shaklee anda adalah SAH UNTUK TEMPOH SETAHUN. Tarikh tamat tempoh keahlian / MEMBERSHIP EXPIRY DATE anda adalah pada TARIKH LAHIR ANDA di tahun yang berikutnya.

Sebagai contoh; Tarikh lahir anda adalah pada 31 Dis 1991. Jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee pada 1 Mei 2023, tempoh sah keahlian Shaklee akan tamat pada 1 Mei 2024 kan, tapi Shaklee kira tamat tempoh keahlian pada 31 Dis 2024. Ha senang nak ingat kan kalau macam ni, lebih kurang macam lesen memandu kita la.

Boleh rujuk contoh Distributor Authority Card Kak As ni, nampak tu tarikh tamat tempoh keahlian adalah 21 Dis iaitu tarikh lahir Kak As. Haa… nanti boleh hadiahkan doa yang baik-baik ye untuk Kak As ^_^


KELEBIHAN RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE

Tujuan Kak As bagitau info ni adalah untuk anda ahli Shaklee dapat terus menikmati kelebihan-kelebihan yang Shaklee sediakan untuk para ahlinya. Anda boleh rujuk gambar di bawah sebagai panduan. Apa yang paling best, anda tidak akan terlepas peluang dapatkan CASH REBATE dari Shaklee pada setiap kali pembelian bersasar. Walaupun anda beli vitamin untuk makan sendiri, bila dapat cash rebate dah boleh cover kos vitamin yang anda makan, untung kan…



Selain dari anda boleh beli produk Shaklee pada harga ahli iaitu kurang 20% dari harga pasaran. Dan bila ada promosi khas untuk ahli, anda boleh enjoy penjimatan harga lebih murah sehingga 40% - 50% kurang dari harga biasa. Wow memang untung sangat lah jadi ahli Shaklee dan maintain keahlian dengan RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE.

CARA RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE SEMUDAH ABC

A) Pertama anda boleh pilih nak renew secara online melalui website Shaklee (pastikan anda tahu Shaklee ID dan password anda) atau anda boleh hadir ke mana-mana cawangan Shaklee yang berdekatan untuk renewal di kaunter ataupun dapatkan bantuan dari upline yang daftarkan anda sebagai ahli sebelum ini.

B) Kedua, semak Shaklee ID anda samada masih wujud dalam database Shaklee atau tidak, jika masih ada, anda boleh buat renewal dalam tempoh 3 bulan sebelum ataupun 3 bulan selepas expiry date. Kita ambil contoh sama macam yang atas tadi, jika tarikh tamat tempoh keahlian pada anda pada 31 Dis 2024, anda dah boleh renew bermula 1 Okt 2024 hingga 31 Mac 2025.

C) Ketiga, buat belian mana-mana produk Shaklee yang anda suka. Paling koman pun anda beli 1 tiub Herbal Blend berharga RM34 sahaja (produk Shaklee yang paling murah), anda dah layak dapat RENEWAL MEMBERSHIP SHAKLEE secara percuma.

Sekarang ni Shaklee ada buat promosi renewal percuma bagi setiap pembelian VITAMIN RAHMAH. Yang ni memang untung, dah la dapat penjimatan hebat beli Vitamin C & protein soya, dapat juga free renewal. Syok nya..

Makluman kepada ahli Shaklee yang namanya sudah tidak wujud dalam database Shaklee, bermakna keahliannya telah pun ditamatkan, maka anda boleh mendaftar semula sebagai ahli Shaklee yang baru Bersama team Kak As dan MFMS, melalui cara berikut;

1) Bayar yuran pendaftaran keahlian sebagai RM35 sahaja.

ATAU

2) Buat pembelian sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu lebih kurang RM750 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM35) dan juga CASH REBATE (bernilai RM30+). Nak lagi jimat beli mana-mana set promosi yang menawarkan keahlian percuma seperti SET HELLONEW YOU.


Okay sekarang anda semua dah faham kan cara-cara untuk renewal. Mudah saja kan, ABC je dah siappp… Jika perlukan bantuan renewal atau pendaftaran boleh hubungi Kak As, boleh contact tekan sini saja, kita bincang step seterusnya. Kita buat dulu dan percaya je, tak payah la nak fikir lama-lama sangat.


Sekian, terima kasih.

Kak As (0127707962) 
DAFTAR SHAKLEE

#NextLevelBlogging
#BlogMegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#SetRahmahShaklee2023
#PengedarShakleePasirGudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments