SERONOK DAPAT SERTAI SHAKLEE FUN DAY

Pada Sabtu yang lepas (18 Mac 2023), selepas Kak As kerja half day, Kak As terus ke Shaklee JB branch untuk sertai acara Shaklee Fun Day yang berlangsung untuk 1 hari sahaja.

Semasa Kak As sampai memang dah ramai giler SID yang beratur di kaunter untuk membuat pembayaran belian masing-masing. Punyalah lama setiap seorang di kaunter sebab mereka bukan sahaja beli untuk diri sendiri, tetapi mereka juga bantu belikan untuk teammate mereka yang tidak berkesempatan untuk hadir ke branch. Sampai kebanyakkan rak kosong dan staff Shaklee tak sempat nak topup produk di rak. Boleh tonton video clip Kak As ni.

Mari Kak As kongsikan apa yang ada pada Shaklee Fun Day ni. Pastinya promosi produk Shaklee yang sangat-sangat mampu milik. Dah la sedang ada promosi Set Puasa Shaklee dan set-set lain. Shaklee bagi pula free gift dengan pembelian mana-mana Set Promosi Bulan Mac ni. Memang berbaloi sangat lah untuk kami yang datang pada hari tersebut.

Antara free gift yang tersedia untuk pengedar Shaklee sediada adalah mini pouch, ceramic mug, purple note book, Youth blue shimmer cosmetic case, Youth cleanse and firm device, Alfalfa Complex botol besar dan Shaklee shopping grocery bag device.

Shaklee juga sediakan free gift untuk pengedar Shaklee yang baru mendaftar dan membuat pembelian mana-mana set promosi pada hari tersebut. Antara free gift menarik untuk ahli baru adalah payung Res-V, purple note book, Shaklee City bag, D’daun bag dan Alfalfa Complex botol besar.

Disamping itu, terdapat juga Health and Wellness Talk yang disampaikan oleh orang hebat Shaklee iaitu Key Coordinator Michael Tan yang terkenal dengan testimoninya berjaya menurunkan berat badan berpuluh-puluh kilo (dari 85kg) dan kini tampil lebih sihat dan bebas dari penyakit 3 serangkai yang pernah dihidapi sewaktu obesiti dahulu.

Key Codi Michael kongsikan pengalaman kurus dengan Set Kurus Shaklee

Talk seterusnya oleh Si Cantik Master Asma Swan yang berkongsi testimoninya mendapatkan kulit wajah yang lebih sihat selepas mengamalkan Set Penjagaan Kulit Youth sejak Youth dilancarkan pada 2018. Kini tiada lagi kulit berjerawat dan jeragat pada wajah Master dan yang paling best beliau kongsikan adalah dah tak perlu bersusah payah nak pakai mekap untuk menutup cela di wajah, cukup hanya dengan menyapu Youth Age Defense Moisturizer SPF50 & BB cream sebelum keluar rumah. 

Master Asma kongsikan pengalaman menggunakan Youth Skincare

Memang WOW sangat kan testimoni masing-masing dan itulah sebab kenapa ramai pengedar sah Shaklee suka buat BISNES SHAKLEE dan Komuniti Shaklee semakin meluas.

Kak As ambil masa lebih kurang 2 jam setengah beratur dalam branch sehingga tiba giliran Kak As buat pembayaran. Kebanyakan produk yang dah habis di rak, staff akan berikan di kaunter termasuk item free gift yang kita layak. 

Set Puasa Shaklee, lecithin twin pack & free gift Kak As di Shaklee Fun Day

Kak As juga ada belikan untuk sideline yang berada di Kedah, beliau order 2 set Youth promo dan juga layak dapat free gift.

Promo Youh & free gift untuk sideline

Sementara nak sampai ke kaunter tu, Ms. Fiona (Manager branch Shaklee JB) sibuk berulang alik nak hidangkan kami minuman seperti Performance Drink lemon dan Cinch Shake Coklat, Alhamdulillah segar dan kenyang juga la dapat alas perut semasa beratur. Dapat lagi free gift bag organza & purple sticker sebab beratur lama ^_^

Memang happening Shaklee Fun Day

Itulah antara keseronokan yang berlaku di SHAKLEE FUN DAY. Harap Shaklee akan adakan lagi acara sebegini sebab kami semua sangat sukakan promosi dan free gift dari Shaklee.

Marilah hubungi Kak As untuk dapatkan mana-mana promosi produk Shaklee anda sementara stok masih ada. Ikhtiar dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan mengamalkan produk Shaklee.

Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.

As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

 

Comments