SERONOKNYA BERPUASA DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Seronoknya berpuasa dengan SET PUASA SHAKLEE, ini adalah antara apa yang dikongsikan oleh pengguna tegar set puasa Shaklee. Mari kita tengok testimoni mereka.

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE - PUAN KAM MARIA

Sewaktu berpuasa dan menyusukan bayi, saya selalu rasa letih, mengantuk dan terlampau haus. Bila tiba waktu nak berbuka tu memang nak melepek je rasa. Sejak saya gunakan Set Puasa Shaklee, saya rasa cergas, bertenaga dan kurang lapar dan dahaga walaupun berpuasa semasa menyusukan bayi. Susu pun sentiasa cukup untuk bayi.
Alhamdulillah Set Puasa Shaklee memang sangat membantu ibu-ibu menyusu, kata Puan Kam Maria

APA KATA PUAN AFFNI SHAHIDA

3 Minuman yang wajib ada di rumah terutamanya bulan Ramadan. Bukan kami suami isteri je yang bersahur dengan Cinch Shake, tapi anak-anak pun suka bersahur dengan ESP dan Performance Drink. Memang kesukaan anak-anak yang perisa Lemon Lime ni. Tak perlu paksa atau suruh. Anak-anak sendiri yang pesan untuk sediakan untuk mereka menjelang Ramadan yang bakal tiba, 
Mereka dah rasai bezanya berpuasa kalau bersahur dan berbuka dengan Shaklee.

PENDAPAT PUAN HAFIZAH MAHFOZ

Masa tinggal lagi 10 minit nak imsak sempat lagi bersahur dengan Set Puasa Shaklee. Tahan kenyang lebih lama dan kurang rasa dahaga. Tak rasa lemau dan lesu. Bertenaga sepanjang hari. Sampai waktu berbuka pun dalam keadaan tenang. Tak ada rasa kebulur. 
Alhamdulillah. Bestnya puasa dengan Set Puasa Shaklee

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE - PUAN ANISAH KHALID

Alhamdulillah diizinkan puasa penuh sepanjang Ramadan semasa hamil dan menyusukan anak ke 3, 4 & 5. Asbab bersahur dengan ESP dan kurma, berbuka dengan Performance Drink. 
Gastrik pun dapat dielakkan. Alhamdulillah

KESYUKURAN PUAN SAKINAH MAT SAID

Alhamdulillah, dah tahun ke-9 amalkan Set Puasa Shaklee sebagai pejuang gastrik, ibu hamil dan ibu menyusu. Cuma tahun ke-9 ni, baru cuba bersahur tanpa makanan lain. Syukur kenyangnya sampai ke petang. Perut tak pedih, badan terasa lebih ringan, tak craving macam-macam semasa berbuka. Alhamdulillah.


CERITA PUAN JUWAIRIYYAH AHMAD

Memang terasa beza puasa apabila bersahur dengan Set Puasa Shaklee bila perut tak rasa lapar menggigil dan haus sampai perit tekak. 
Terima kasih Allah sediakan Shaklee sebagai platform terbaik untuk sempurnakan ibadah wajib ini.

APA KATA PUAN MAYA ABDUL HALIM

Saya ingat lagi masa kecil dulu nak menunggu ke buka puasa tu sampai melepek tak cukup tenaga, saya punya pasal memang gigih puasa penuh. Tapi sekarang sejak jadi ibu ni memang saya utamakan anak-anak yang nak mula puasa saya akan bekalkan mereka set berpuasa Shaklee, supaya tak jadi macam saya.
Lengkapkan lagi nutrisi dan anak-anak tak mudah penat

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE - PUAN ANA AWANG

Bila tiba puasa, saya selalu ada sindrom 'puasa hari pertama'. Confirm terlepek punya. Tapi, tahun lepas saya cuba berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Alhamdulillah bertenaga setiap hari. 
Segar sampai waktu berbuka

PENDAPAT PUAN NUR ZAHIRAH

Bila berpuasa sunat tanpa set puasa, saya rasa lemau dan gigil kelaparan. Sebab saya sedang susukan anak secara ekslusif. Sampai saya terpaksa berbuka puasa sebab tak tahan dah.
Namun, bila saya ambik set puasa ni, even saya puasa 18 jam pun, saya rilek je. Sungguh lain bezanya.

KISAH PUAN ANAH RAIHANAH AHMAD

Alhamdulillah kali pertama ambil Set Puasa Shaklee tahun 2022 dapat bantu saya kuruskan badan, 5kg turun masa Ramadan tahun 2022. Dan masa hari raya berat saya maintain walaupun hari raya 30 hari, takde masalah berat rebound sebab raya. Alhamdulillah.


PENGALAMAN PUAN LYNN AHMAT

Hampir 3 tahun berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Sahur minum ESP, Iftar minum Performance Drink. Memang amazing betul. Air susu tak susut pun. Badan rasa bertenaga walaupun tengah menyusu anak ketujuh dan mengandungkan anak kelapan.
Paling best sebab dapat puasa penuh sampai dekat waktu bersalin.

CERITA PUAN AZMA TOHA

Puasa tahun 2022, asbab amalkan Set Puasa Shaklee saya dapat berpuasa hampir penuh walaupun tengah hamil anak ketiga dan bekerja. Apa yang membantu masalah alahan mabuk muntah beliau?
Semestinya set berpuasa semudah 1, 2, 3 dan vivix

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE - PUAN WAN SYAHIDA KAHAR

Ramadan 2022 lepas saya dapat puasa penuh sambil menyusukan bayi 4 bulan sepenuhnya. Usaha nak dapatkan berat ideal pun cepat.
Masa raya dan kenduri dapat pakai balik baju kurung walaupun yang tahun lepas-lepas punya

KESYUKURAN PUAN NUR AMALINA NAWAWI

Alhamdulillah masuk tahun keempat berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Hanya bersahur dengan ESP dan Cinch tapi badan tetap bertenaga dan kenyang lebih lama walaupun seharian bekerja.


KISAH PUAN NUR NAJWA

Saya tak sempat lagi berpuasa Ramadan dengan Shaklee. Tapi Alhamdulillah mula bulan Januari 2023 dan set mind nak ganti puasa. Pada awalnya buat Isnin Khamis camtu je. Terkejutnya bila perut ok je walaupun menyusukan anak dan tetap bertenaga sampai berbuka, tak lemau langsung. Lepastu terus buat 3-4 hari ganti puasa.
ESP dan CInch memang sangat membantu para ibu

KEBAHAGIAAN PUAN AINA MARDHIA

Ya Allah meriahnya susu badan, Betul-betul tak sangat dengan hanya minum ESP dan Cinch masa sahur buatkan badan bertenaga sampai ke petang. Ditambah pula bayi tidur lena siang hari asbab susu ibunya meriah.
Terima kasih Shaklee untuk Puasa 1-2-3 set ni

CERITA ADIK NUR HAFIZAH HUSNA

Saya suka ambil set berpuasa ni sebab bila pergi sekolah, saya tak mengantuk pun. Saya masih boleh fokus dalam kelas sehingga petang. Boleh bermain macam biasa. Lambat lapar dan kurang dahaga walaupun saya tak lalu makan nasi waktu sahur.
Terima kasih ibu abah belikan set puasa sekali set kanak-kanak Shaklee kat Una dan adik beradik juga

APA KATA ADIK HAFIZ AIMAN

Di asrama, selalunya akan ada hari yang dah tak lalu nak makan sahur. ESP dan Performance drink adalah jalan pintas untuk saya kekal bertenaga sepanjang hari di waktu berpuasa. Jika minum 2 ni setiap hari masa sahur pun, saya tidak pernah bosan. Hanya shake selesai. Saya hanya minum di dorm saja. Tidak perlu terburu-buru lagi makan sahur. 10 minit sudah selesai. 
Alhamdulillah ibu abah bekalkan

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE - PUAN ANAH RAIHANAH

Dulu-dulu saya sahur mesti dengan nasi, kecil sampai besar. Pagi-pagi lagi mesti dah lapr, jenuh nak sampai ke berbuka. Fokus kerja pun down. 5 tahun dah amalkan Shaklee masa sahur, lagi best rupanya. Takde dah perut berbunyi pukul 8 pagi atau pukul 7 pagi lagi dah mengantuk. Terima kasih Shaklee.

KEGEMBIRAAN ADIK HAFIZ HAZIM

Saya suka main bola. Bosanla kalau tak main setiap petang. Apabila puasa, saya akan cepat sangat dahaga. Ada beza jika saya minum set puasa dan ambil set kanak-kanak semasa berpuasa. Saya jadi segar dan cergas. Balik dari sekolah pun saya tak minta untuk berbuka puasa dengan ibu.
Alhamdulillah Allah izin saya kuat untuk puasa penuh sebulan

KISAH ADIK NUR HAFIZAH SYAMIMI

Biasanya kalau tak minum set puasa, walaupun dah makan nasi, saya akan sangat mengantuk di dalam kelas. Tak boleh fokus. Fikir nak tidur aje sebab letih. Tapi kalau hari tu saya tetap ambil set puasa semasa sahir dan Performance drink semasa berbuka, saya kekal bertenaga. 
Malam pun saya akan jadi rajin nak berterawih dan buat kerja sekolah

PENGALAMAN PUAN MAS AWANG

Jadual hariannya terlalu padat. Tugas mengajar, urus anak-anak sekolah dan suami yang berkerusi roda hadiri temujanji doktor, fisioterapi dan dialisis 3 kali seminggu memang perlukan tenaga yang banyak. Puasa adalah satu cabaran yang besar bagi beliau, tapi sejak Puan Mas berpuasa dengan ESP dan Performance drink, ia banyak membantu beliau lebih bertenaga ketika puasa.

KESYUKURAN PUAN NURUL ASHIKIN

Saya seorang pesakit gastrik dari umur 7 tahun. Selama 28 tahun derita masalah gastrik. Waktu berpuasa adalah yang paling mencabar untuk saya. Dulu saya tak pernah pun try Set Puasa Shaklee ni. Tapi kini dah amalkan set ni hampir 5 tahun.
Alhamdulillah, kini saya mudah berpuasa sejak amal set puasa ni. Terima kasih Shaklee


Begitulah beberapa testimoni yang dapat Kak As kumpulkan dan kongsikan untuk anda semua. Bagi anda yang sudah pun mencuba SET PUASA SHAKLEE ini, boleh rancang stok keperluan masing-masing untuk berpuasa nanti. 

Kepada yang belum dan ingin mencuba set ini, boleh hubungi Kak As untuk dapatkan stok anda sementara PROMOSI BULAN MAC masih berlangsung. Jangan lepas kan peluang keemasan ini. Jom mari dapatkan kesihatan yang lebih baik, dengan ikhtiar mengamalkan produk Shaklee.
Sekian, terima kasih.
Kak As (0127707962)
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleepasirgudang

Penafian;
Semua kandungan penulisan artikel yang disediakan di blog ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja dan berdasarkan kepada pemahanan dari pembacaan As sendiri. Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di dalam blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalaha kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari doctor atau mana-mana pakar kesihatan yang diikhtiraf.
As bersedia membantu anda untuk menikmati faedah sebagai ahli Shaklee yang sah. FREE CONSULTATION | ADORABLE PRICE | GOOD MENTORING | GOOD MOTIVATION | BUSINESS OPPORTUNITY WITH

Comments